וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ די-בלר פיטר שליש מעובדיו

גיא גרימלנד

27.7.2008 / 16:58

הגורם לפיטורים: די-בלר השקיעה יותר מדי בתחום המו"פ והזניחה את הצד ההנדסי-ייצורי. פיטרה 9 עובדים מתוך 30 עובדים

אין יום ללא פיטורים בהיי-טק והנבואה השחורה של חברת המחקר STKI, אותה פרסמנו בתחילת השנה על כך שמאות עובדים בתעשיית ההיי-טק, יפוטרו ב-2008 מתגשמת במלוא עוזה. הפעם הגיע תורה של חברת הסטארט-אפ הישראלית די-בלר (Dblur Technologies). זו האחרונה פיטרה 9 עובדים מתוך 30 עובדים. המשקיעים בחברה הם בני לנדא (מייסד אינדיגו וכיום אנג'ל ופעיל היי-טק), קרן סקויה וקרן TempoPark. עד כה החברה גייסה כעשרה מיליון דולר.

"מיכרובסקי: 'המוצר שלנו נותן כוח אדיר למצלמות בטלפונים סלולריים. יש לכך היום דרישה גדולה, בעיקר בשל האיכות של המצלמות בטלפונים הסלולריים כיום"גורם המעורה בפרטים מסביר כי די-בלר השקיעה יותר מדי בתחום המו"פ והזניחה את הצד ההנדסי-ייצורי. די-בלר, הממוקמת בהרצליה פיתוח, הוקמה בשנת 2001 ופיתחה את טכנולוגיית Software Lens (עדשת תוכנה), המחליפה את האלמנטים האופטיים והמכניים הקיימים היום במצלמות דיגיטליות. הטכנולוגיה מחליפה רכיבים מורכבים ויקרים ומוזילה בצורה משמעותית את מחיר המצלמה. יצרני מצלמות בטלפונים סלולרים יכולים לתכנן באמצעות הטכנולוגיה של די-בלר מצלמות ממוזערות איכותיות, בעלות נמוכה יותר.

גיא מיכרובסקי סמנכ"ל שיווק ומכירות, מספר בשיחה עם TheMarker כי החברה סיימה את פיתוח המוצר ועוברת כעת ליצור המוני שלו. הטכנולוגיה של החברה נמצאת גם בעדשה וגם בחלק של עיבוד התמונה. "המוצר שלנו נותן כוח אדיר למצלמות בטלפונים סלולריים. יש לכך היום דרישה גדולה, בעיקר בשל האיכות של המצלמות בטלפונים הסלולריים כיום".

מיכרובסקי מציין כי אחת המתחרות של החברה היא טסרה הישראלית (שסגרה לאחרונה את פעילות המו"פ של שלקייס בישראל). די-בלר החלה למכור את המוצר שפיתחה, אבל עדיין לא בהיקף המוני. מיכרובסקי מסרב לנקוב בשלב זה בשמות הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully