וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עושים שקר: לאומי למשכנתאות ייפרד מסוקניק

שרון שפורר

28.7.2008 / 7:25

בנק לאומי שבשליטת המדינה מקפיד על תדמית סולידית. מקורב לבנק: "יש בכירים הסבורים כי לא איש כזה צריך להיות הפרזנטור של לאומי"

בנק לאומי למשכנתאות צפוי לקבל בימים הקרובים החלטה לסיים את חוזה ההתקשורת עם גדי סוקניק, בעקבות הנחייתו את התוכנית "הפוליגרף" בערוץ 2 - כך נודע ל-TheMarker. מקורב לבנק אמר אתמול: "מרגע שעלתה התוכנית לאוויר יש בכירים בבנק הסבורים כי לא איש כזה צריך להיות הפרזנטור של לאומי".

לפני כשנה חתם לאומי למשכנתאות - חברה בת של לאומי - עם סוקניק על הסכם לשלוש שנים, שלפיו יקבל שכר של 600 אלף דולר - אחד החוזים השמנים בתעשיית הפרסום. ואולם סוקניק ייאלץ להיפרד מרוב הסכום הזה (כ-400 אלף דולר), אם בלאומי אכן יקבלו את ההחלטה לבטל את החוזה עמו - וכמובן עם הצב המלווה אותו בפרסומות לבנק.

בנק לאומי מקפיד על תדמית סולידית, אפילו יותר מכל בנק אחר, משום שהוא עדיין בשליטת המדינה. ככל הנראה, בבנק לא השלימו עם אופי התוכנית שסוקניק מנחה, שבה נשאלות שאלות כמו "עם כמה גברים עשית סקס לפני שהתחתנת?"

הבחירה בסוקניק - שנועדה להיות התשובה לקמפיינים המוצלחים של בנק הפועלים עם יאיר לפיד ושל בנק דיסקונט עם מודי בראון - מסתמנת כעת כהחלטה שגויה. מבנק לאומי למשכנתאות נמסר בתגובה: "אין כזו החלטה". סוקניק סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully