וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות הגדולה של גדי סוקניק

איילה צורף

28.7.2008 / 10:17

בלאומי לא אהבו את זה שהפרזנטור שלהם יספר לציבור כמה כדאי לקחת אצלם משכנתא - ולאחר מכן ישוחח עם גברים על הרגליהם המיניים

ההחלטה של גדי סוקניק להנחות תוכנית שנויה במחלוקת כמו "הפוליגרף", יכולה להיות המהלך האחרון שהוא עושה בתור פרזנטור של בנק לאומי למשכנתאות. משכנתא היא לרוב מהלך משפחתי - זוג שלוקח משכנתא עושה זאת בדרך כלל לקראת התרחבות המשפחה.

בבנק לא אהבו את הרעיון שהפרזנטור שלהם יספר לעם ישראל כמה כדאי לקחת משכנתא אצלם - ומיד לאחר מכן ישוחח עם גבר בשנות ה-50 בחייו על הרגליו המיניים ועל החיבה שלו לסקס עם בנות 16.

עם זאת, "הפוליגרף" היא רק הקש ששבר את גב הצב. הבנק אמנם יכול להאשים את סוקניק בכך שעשה בחירה לא נכונה כאשר התלבט אם להנחות את השעשועון הפרובוקטיווי, אבל לא פחות מכך, ראשי הבנק צריכים להפנות אצבע מאשימה כלפי עצמם.

הם רכשו בהרבה כסף - 600 אלף דולר - פרזנטור עם מוניטין של איש חדשות מהשורה הראשונה. במקום לממש את היכולות של סוקניק ולהשרות ממידת המקצוענות שלו על המותג, הם הם בחרו לבצע פעולה שהפוכה ב-180 מעלות, וחיברו אותו לצב.

בבנק לאומי למשכנתאות, עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, האמינו שזאת התמורה הטובה ביותר שהם יכולים להוציא מהשקעה בסוקניק (שעדיין לא שולמה ומותנית בהצלחת הקמפיין). "תקליל" הוא המסר שבנה הבנק, והשיחות עם הצב אמורות היו להעביר את המסר הזה, אבל בפועל, הן הציגו את סוקניק במעמד מגוחך משהו, ובתוך רגע נמחק איש השייטת המסוקס, המנחה החדשותי הכריזמטי, ובמקומו הוא נהפך להיות פשוט איש שמדבר עם צב. זה נראה כמו שזה נשמע - לא ממש חינני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully