וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון: ממליצים "קנייה" למניית אלביט מערכות; מחיר יעד 70 דולר

TheMarker

28.7.2008 / 11:35

מבית ההשקעות נמסר כי עקב הכנסות גבוהות מהמצופה הרווח הנקי של הרבעון השני צפוי לגדול בכ-8-11 מ' ד'

'היום דיווחה אלביט מערכות, כי עקב הכנסות גבוהות מהמצופה בחוזים לטווח הקצר, הרווח הנקי של הרבעון השני של 2008 צפוי לגדול בכ-8-11 מיליון דולר.



המשמעות היא, כי ההשפעה החיובית אמורה לנטרל את הפגיעה החזויה ברווח הנקי של הרבעון השני, בגין הפרשה של כ-10 מיליון דולר בעקבות פסיקה של בית משפט אמריקני לפני מספר שבועות.

נזכיר, כי בראשית יולי דיווחה אלביט, כי נגד חברת הבת האמריקנית קולסמן נפסקו פיצויים - ישירים ועונשיים, במסגרת תביעה משפטית אשר הוגשה על ידי חברת Innovative Solutions and Support בבית משפט בממפיס, טנסי. נושא המשפט היה פגיעה בסודות מסחריים של שני דגמי מחשבים בתחום התעופה האזרחית. סכום הפיצויים שנפסק עמד על 23.2 מיליון דולר, ואלביט צפתה כי תצטרך להפריש בגין כך כ-10 מיליון דולר (נטו לאחר מס) בדוחות הרבעון השני ל-2008, וזאת בהתחשב בהפרשות שכבר בוצעו בגין התביעה הנ"ל.
למיטב הבנתנו, הפרשייה רחוקה מלהיות גמורה: אלביט מאוד משוכנעת בנימוקיה המשפטיים, ויש לה ביקורת רבה על בקיאותו של השופט מטנסי בתחום דיני הקניין הרוחני האמריקניים. סביר להניח כי אלביט תערער, בתהליך שיימשך בוודאי כשנה-שנתיים לפחות.

אנו צופים כעת, כי הרווח הנקי של אלביט לרבעון השני יעמוד על רמה של 29 מיליון דולר, או 67 סנט למניה.'



בבית ההשקעות ממליצים "קנייה" עם מחיר יעד של 70 דולר למניית אלביט מערכות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully