וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן בן דב מציע לבעלי איגרות החוב לבצע המרה למניות ביחס משופר

יובל מעוז

28.7.2008 / 11:40

בן דב התחייב לבצע המרה שתגדיל את ההון העצמי של טאו ב-25 מיליון שקל לפחות



שבבעלות איש העסקים אילן דב פירסמה הצעה לבעלי איגרות החוב מסדרה ב' לבצע המרה למניות ביחס המרה טוב יותר מהיחס הנקוב. לפי יחס ההמרה של האג"ח, יכולים בעלי האג"ח להמיר כל ארבע איגרות חוב למניה אחת. כעת מציעים בטאו יחס משופר, לפיו יתאפשר לבעלי איגרות החוב לבצע המרה למניה תמורת שתי איגרות חוב. ההצעה להמרה תינתן לביצוע במשך 10 ימים לאחר כל האישורים הנדרשים, כך שככל הנראה יתרחש הדבר בספטמבר.



לפי מחירי איגרות החוב והמניות כיום בבורסה, משקפת ההצעה של טאו ויתור של 14% על חובה לבעלי האג"ח. עם זאת, לפי התנהגות המניה בתקופה האחרונה - אשר עלתה כבר ב-100% במשך שלושה ימים בשבוע שעבר והחלה לרדת בימים האחרונים ? לא ניתן לדעת מה יהיה הוויתור בפועל של בעלי האג"ח על חובם.



אם תבוצע המרה מלאה של כל איגרות החוב, יגדל ההון העצמי של החברה ב-278 מיליון שקל. אילן בן דב, המחזיק בכ-28% מסך איגרות החוב של טאו מסדרה ב', התחייב להמיר 40 מיליון אג"ח. גם אם רק בן דב ימיר את איגרות החוב של בכמות המינימלית לה התחייב, 40 מיליון אג"ח, יגדל ההון העצמי של החברה ב-25 מיליון שקל.



בטאו ביצעו בחודשים האחרונים מימושי נכסים בכדי לאושש את קופת החברה. כעת אומרים בחברה כי הנכסים המרכזיים עמם נשארת החברה, אחזקות ב, , ו, יובילו אותם לדרך חדשה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully