וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין לנשיאות ארה"ב חוזר לכלכלה

28.7.2008 / 13:00

המועמד הדמוקרטי ברק אובמה אמר כי בכוונתו למקד מעתה ואילך את המירוץ לנשיאות בכלכלה האמריקאית המקרטעת

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב, ברק אובמה, החליט להסיט את הקמפיין שלו מעיסוק בפוליטיקה בינלאומית ולמקד אותו בנושא הבוער ביותר על סדר היום של המצביעים האמריקאים – הכלכלה המדשדשת.

אובמה חוזר לעסוק בקמפיין לנשיאות במלוא המרץ, לאחר אתנחתא של שבוע לטובת סיור בינלאומי ודיונים עם מנהיגים זרים על מדיניות החוץ של ארה"ב. סקרים שנערכו באחרונה מראים כי הדאגות הכלכליות מעסיקות בוחרים משכבות נרחבות באוכלוסייה. אובמה אמר כי הוא מצפה כבר להעביר הילוך ולעסוק במחירי הדלק הגבוהים, בעיקולי בתים ובמשבר הבנקים.

"אנשים מודאגים ממחירי הגז, משאלת הביטחון התעסוקתי שלהם, מגורל הפנסיה שלהם לנוכח צניחת שוק המניות", אמר אובמה אתמול. "אנשים מוטרדים, באופן הגיוני, מההשפעות המיידיות על הכלכלה, ובכך נעסוק".

סנאטור ג'ון מקיין, המועמד הרפובליקני לנשיאות, מתח ביקורת על אובמה שהבטיח לבטל את הקיצוץ במס למי שמרוויחים יותר מ-250 אלף דולר בשנה, ועל כך שהתנגד לקריאתו של מקיין לבטל את האיסור על קידוחי נפט בים. אובמה, מצדו, האשים את מקיין בהיצמדות למדיניות הכלכלית של בוש. סקרים מראים כי רוב המצביעים מעדיפים את הגישה הכלכלית של אובמה והדמוקרטים. מקיין, מבקר חריף של מה שהוא מכנה בזבוז של הממשלה, הצליח לחזק את מעמדו בקרב הבוחרים כשקרא להגדיל את הקידוחים בים ואת ההקמה של תחנות כוח גרעיניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully