וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השותפות אורן הורוביץ בייקר טילי תובעת את אייל הורוביץ ב-1.3 מיליון שקל

אתי אפללו

28.7.2008 / 13:51

הטענות: נטל מאות אלפי שקלים שלא כדין מקופת השותפות תוך הפרה של הסכם השותפות ושימוש לרעה בכוחו



הסכסוך בין השותפים במשרד רואי החשבון ביקר טילי אורן הורוביץ עלה מדרגה. לאחר שהשותפות אורן הורוביץ והשותפים אריה עובדיה, עידו ולנשטיין חנוך פיק נתאי ולנשטיין אלכסנדר קריכלי ויפעת ביצ'ונסקי הגישו תביעה לבית משפט השלום בתל אביב נגד השותף המנהל לשעבר אייל הורוביץ'.



על פי כתב התביעה, בחודשים האחרונים נחשפו אי סדרים כספיים חמורים בשותפות, אולם התובעים טוענים כי נמנעה מהם הדרך לבדוק את אי הסדרים. זאת מכיוון שאייל הורוביץ מנע מהם את הגישה לספרי החשבונות. מבדיקה חלקית שערכו השותפים התובעים עולה, על פי טענתם, כי אייל הורוביץ ניצל את מעמדו כשותף מנהל לשלוח את ידו לקופת השותפות וליטול ממנה מאות אלפי שקלים לצרכיו ולצרכי משפחתו.



"אייל ניהל את השותפות כאילו היתה עסק משפחתי המצוי בבעלותו הפרטית" נטען בכתב התביעה. "אייל נטל מהשותפות כספים לרכישת קרקע פרטית עבורו בישוב מגדל ולשם כך שילמה השותפות סך של 82 אלף שקל". בנוסף נטען כי אייל העניק הטבות שכר מופלגות לאימו שסיפקה שירותי הנהלת חשבונות לשותפות - ובכלל זה שכר יותר גבוה מהתמורה לה היתה זכאית, החזרים עבור קניית תכשירים ותרופות, החזר ביטוח לרכב, מתנות וכו'. בנוסף נטען בכתב התביעה כי אייל נטל כספים עבור נסיעות לחו"ל שלו ושל רעיתו בגובה של כ-40 אלף שקל, נטל כספים עבור רכישת מוצרים אישיים עבורו ועבור משפחתו ובכלל זה צעצועים, ביגוד ספורט כלי בית ומצעים בגבה של 11 אלף שקל.



כן נטען בכתב התביעה כי אייל עשה שימוש לרעה במעמדו על מנת "למכור" פריטים שלו עצמו לשותפות ביניהם שולחן ושטיח אפגני. כמו כן, נטען כי אייל אישר בונוסים מפליגים לו ולאביו מבלי שקיבל על כך את הסכמת השותפים. על פי כתב התביעה, השותפים היו בהליך גישור בפני עו"ד רם כספי, אולם כאשר ההליך לא צלח, אייל ביקש לפרק את השותפות, והשותפים ביקשו להדיחו מתפקיד השותף המנהל.



איל הורוביץ מסר בתגובה: "טרם קיבלנו את כתב התביעה, אך צר לנו שמר אריה עובדיה אינו בוחל, בימים האחרונים, בשום אמצעים לניהול מלחמות מאסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully