וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרינה מהסלולר? הישראלים ממשיכים לדבר

אמיתי זיו

28.7.2008 / 16:10

חברות הסלולר לא מרגישות האטה במכירות מכשירים היום ביחס לאתמול, וגם לא בירידה בדקות שיחה. עלייה קלה בפניות הלקוחות בנושא

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

יממה לאחר הודעת משרד הבריאות על הסכנה בשימוש בטלפונים סלולריים מדווחים בחברות הסלולר היום על עלייה קלה במספר הפניות למוקדי הטלפון בעניין הקרינה. מנגד, החברות לא מרגישות האטה במכירות מכשירים היום ביחס לאתמול, וגם לא בירידה בדקות שיחה.

נראה כי נציגי השירות במוקדי החברות תודרכו בעניין הוראות משרד הבריאות. בסלקום ובפלאפון נציגי השירות חוזרים על הנוסח "כל המידע זמין באתר פורום החברות הסלולר,­ תבדקו שם". בסלקום לא השיבו לשאלות לקוחות בעניין, ואחת המוקדניות בסלקום אף אמרה ללקוחה שהתקשרה: "גם לנו המידע של משרד הבריאות הוא חדש ואנחנו עוד לומדים אותו".

בפרטנר לעומת זאת נציגת השירות היתה חד משמעית: "פשוט תשתדל לדבר פחות", אמרה ללקוח שהתקשר. "קרינה זה דבר מסוכן, אין מה לעשות". בנוסף, חזרה הנציגה על כמה מהמלצות משרד הבריאות כגון לא לדבר כשהטלפון מחובר למטען או כשיש קליטה נמוכה.

עם זאת, גם בפלאפון הפנו לקוחות שהתקשרו אל פורום החברות הסלולריות, אך בד בבד ציינו כי "כל מכשיר סלולרי פולט קרינה ורצוי להשתמש בו כמה שפחות". בנוסף, גם הנציג בפלאפון חזר על כמה מהמלצות משרד הבריאות.

כתב TheMarker התקשר לפורום החברות הסלולריות כלקוח. כשביקש לדעת איזה מכשיר פולט הכי הרבה או הכי פחות קרינה, לא ידעו להשיב לו. בפורום יכולים לפרט אודות כמות הקרינה רק אם מספקים להם דגם מסוים של טלפון. בנוסף ניסו להרגיע את הכתב שכל המכשירים הסלולריים הנמכרים בישראל עומדים בתקן הישראלי, אשר לדבריהם אף מחמיר יותר מזה העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully