וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילות בחוות השרתים של נטוויז'ן 013

עודד ירון

28.7.2008 / 15:46

חוות שרתים בראש העין בה מאוחסנים אלפי אתרים נפלה פעמיים בשבוע שעבר למשך מספר שעות, בשל כשל באספקת החשמל

חוות הרשתים של נטוויז'ן 013 קרסה פעמיים בשבוע שעבר בשל כשל באספקת החשמל. על פי דיווחים שהגיעו ל"הארץ" פסקה אספקת החשמל בחוות השרתים ביום שלישי שעבר וגרמה לקריסה כללית של השרתים במקום. בעלי שרתים דיווחו כי לאחר הנפילה לקח להם בין שעה לכמה שעות להחזיר את השרתים שלהם לפעולה. למרות נפילת המתח לא הופעלו ביום הראשון גנרטורים. ביום רביעי אחר הצהריים שוב קרסו ספקי הכוח, כפי הנראה מכיוון שזיהו בטעות עומסי יתר על המערכת. רק באירוע הזה הופעלו הגנרטורים בחווה.

זהר סטולר מחברת לינוייט סיפר ל"הארץ" כי "חוות השרתים של נטוויז'ן מאכסנת אלפי אתרים ישראליים. תקלות מסוג זה הן תקלות מביכות ואומללות, וגורמות לנזק רב מאוד, הן ללקוחות והן לאלפים שפרנסתם תלויה באמינות השרתים".

לדבריו, תקלות במימדים הללו הן אירוע נדיר. "צריך להבין - לא מדובר בשרת בודד של חברת אירוח לא אחראית, או לא מתחשבת, שקורס עקב עומס, או שגיאה במערכת הפעלה - נפילות עקב סיבות כאלה יש לעיתים, ובדרך כלל הן קצרות (דקות עד שעה במקרה רע במיוחד). מה שקרה כאן הוא נפילה של אספקת הכוח לחווה, יומיים ברציפות, ורק לאחר מכן הוכנס שימוש בגנרטורים".

חברת נטוויז'ן 013 מסרה בתגובה: ביום שלישי האחרון ארעה תקלה בציוד החשמל בחוות השרתים של החברה בראש העין, כתוצאה מכך נפגעה כמות מעטה של שרתים. התקלה זוהתה באופן מיידי וטופלה תוך מספר דקות. ביום רביעי, במהלך טיפול טכנאי החשמל בציוד הבעייתי, ארעה נפילה נוספת של הציוד אשר אותרה ותוקנה במהירות. בכל זמן התקלה ולאחריה שמרו צוותי החווה על קשר עם הלקוחות שנפגעו. אנו מצרים על התקלה ונמשיך לעשות כל שניתן על מנת לספק ללקוחותינו את רמת השירות הגבוהה אליה הם מורגלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully