וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחיה של ענקית הטלקום ורייזון עלו ב-12% ברבעון השני בעקבות עלייה בביקוש לסלולר בארה"ב

סוכנויות הידיעות

28.7.2008 / 17:31

מניית ורייזון יורדת ב-1.3% לאחר שהכנסותיה פספסו את תחזיות האנליסטים



ענקית הטלקום האמריקאית ורייזון קומיוניקיישנס דיווחה היום על עלייה של 12% ברווחיה ברבעון השני של 2008, מתחת לתחזיות האנליסטים. העלייה נרשמת בעקבות עלייה בביקוש לשירותי הסלולר והאינטרנט הסלולרי של החברה. מניית ורייזון (סימול VZ) יורדת ב-1.3%.



הרווח הנקי של ורייזון, חברת הטלקום השנייה בגודלה בארה"ב, הסתכם במהלך הרבעון ב-1.88 מיליארד דולר, או 66 סנט למניה, לעומת 1.68 מיליארד דולר או 58 סנט למניה ברבעון המקביל שנה קודם לכן. הכנסותיה של החברה במהלך הרבעון עלו ב-3.7% ל-24.1 מיליארד דולר, פחות מתחזיות האנליסטים להכנסות של 24.2 מיליארד דולר.



הכנסותיה של חטיבת הסלולר ורייזון ויירלס, הנמצאת בבעלות משותפת של ורייזון וענקית הטלקום הבריטית וודאפון, עלו במהלך הרבעון ב-12% ל-12.1 מיליארד דולר, לאחר שהחברה הוסיפה 1.5 מיליון מנויים חדשים במהלך הרבעון. נכון לסוף יוני, החזיקה ורייזון ויירלס ב-68.7 מיליון מנויים לשירותי הסלולר שלה בארה"ב. מנויי הסלולר של ורייזון, דיווחה החברה, הגדילו את הוצאותיהם על שירותי מידע ואינטרנט ב-31% במהלך הרבעון.



ההכנסות בחטיבותיה האחרות של ורייזון, לעומת זאת, פספסו את תחזיות האנליסטים. החברה הוסיפה 176 אלף מנויים לשירותי הטלוויזיה בכבלים שלה ו-187 אלף מנויי אינטרנט במהלך הרבעון, וגם ההכנסות מטלפונים קוויים נפלו ב-11%.



ביוני האחרון הסכימה ורייזון לרכוש את אולטל, מפעילת הסלולר לאזורים הכפריים בארה"ב, תמורת 28.1 מיליארד דולר. העסקה הפכה את ורייזון למפעילת הסלולר הגדולה בארה"ב, לאחר שאפשרה לה לעקוף את יריבתה AT&T.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully