וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדקס תעודות סל - המנהלת 2 מיליארד שקל ב-26 תעודות סל - מחפשת קונה לחברה

שרית מנחם

29.7.2008 / 7:06

אינדקס: "אנו מקבלים פניות רבות, אך כל הגופים נענים בשלילה; החברה היא נכס אסטרטגי"

ל-TheMarker נודע כי בחודשים האחרונים ניסו גורמים באינדקס תעודות סל לקדם את מכירת החברה, אך עסקה מהותית עדיין לא הבשילה. אינדקס תעודות סל מנהלת 2 מיליארד שקל ב-26 תעודות סל. מנכ"ל החברה הוא אורי בן דב והיא נמצאת בבעלות משותפת של ברק קפיטל ובית ההשקעות דש. ברק קפיטל נמצאת בבעלות משותפת של אייל בקשי ודלק קפיטל, הזרוע הפיננסית של קבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה.



המהלך של אינדקס אינו מפתיע, עקב העובדה שמדובר במתחרה קטנה יחסית המתקשה להתמודד עם מלחמת המחירים המתקיימת בין השחקניות בענף בחודשים האחרונים. החברות הגדולות יכולות לעמוד במשך תקופה מוגבלת במחירי הניהול הנמוכים שהן מציעות, אבל בעבור החברות הקטנות המצב קשה הרבה יותר.



בשנים האחרונות הנפיקו החברות הפועלות בענף כ-300 תעודות. השחקנית הגדולה היא קסם, שמנהלת 11.75 מיליארד שקל. אחריה נמצאות תכלית, המנהלת 8.9 מיליארד שקל, מבט המנהלת 6.4 מיליארד שקל ופסגות, עם נכסים של 3.8 מיליארד שקל.



מאינדקס נמסר בתגובה: "כחברה אטרקטיווית בשוק צומח, אנו מקבלים פניות רבות מתוך הענף ומחוצה לו. ואולם כל הגופים נענים בשלילה. הסיבה לכך היא שאינדקס היא נכס אסטרטגי לבעלי המניות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully