וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום הבטיחה חבילה בלי דמי מנוי, חייבה את הלקוח וטענה: הוא ידע שיחויב

אביבית שיין

29.7.2008 / 9:52

לקוח חדש פנה למרכז השירות של החברה בחדרה בספטמבר וקיבל מנציגת השירות הצעה לרכוש מכשיר בה ולשלם אגורה לשנייה בלבד - ללא חיוב חודשי מינימלי קבוע ■ כעבור כמה חודשים גילה הלקוח שבניגוד להסכם אליו הגיע עם הנציגה - החברה מחייבת אותו בכל חודש בתשלום חודשי

בהמשך לכך, ולאחר שנציגת השירות מילאה את טופסי ההצטרפות, היא אמרה לד' כי התברר לה שבעצם יש תשלום מינימלי של כ-25 שקל לחודש. אז אמר ד' שאינו מעוניין בעסקה. ואולם, נציגת השירות, שרצתה לצרף את ד' לסלקום, פנתה למנהל מרכז השירות וכעבור מספר דקות חזרה אל ד' ומסרה כי העסקה תהיה בדיוק כפי שנאמר בתחילה - 29.90 שקל בחודש בעבור המכשיר ללא כל תשלום נוסף, למעט בגין זמן אוויר על פי השימוש. ד' הסכים וקיבל את המכשיר.



כעבור כמה חודשים גילה ד' שבניגוד להסכם אליו הגיע עם הנציגה, החברה מחייבת אותו בכל חודש בתשלום חודשי מינימלי בסך 25.90 שקל. ד' פנה פניות חוזרות ונשנות למנכ"ל החברה, אך פניותיו לא הועילו והחברה מסרבת לקבל את גרסתו.



ד' פנה אלינו: "קיבלתי מהחברה מסמך הנושא את הכותרת 'סלקום על השנייה' שבו צוין במפורש כי התוכנית הינה 'ללא דמי מנוי'. מעבר לעובדה שמדובר בהטעיית צרכן ובמעשה מרמה, הרי שמדובר בהפרה יסודית של הסכם ההתקשרות. כפי שנמסר לי מנציגי החברה, נציגת השירות שהחתימה אותי על הסכם ההצטרפות עזבה זה מכבר את החברה, דבר שככל הנראה מקשה עליה לברר את תלונתי, אך מאידך אינו מצדיק את אופן התנהלות החברה כלפי לקוחותיה".



מסלקום נמסר בתגובה: "ד' קיבל מידע מלא במעמד העסקה והיא בוצעה רק לאחר הסכמתו לתנאיה. מיד עם פנייתו של ד' לשירות הלקוחות של החברה ולפניות הציבור של החברה הוצעה לו כמחווה שירותית האפשרות שהוצעה גם במעמד העסקה - רכישת מכשיר במחיר מלא ללא הוזלה וללא התחייבות למינימום שימושים". ד' העביר אלינו את המסמך שקיבל. על המסמך שנקרא "סלקום על השנייה" נכתב כי הוא מכיל דגשים בלבד ואינו מחייב, וכי התוכנית שעליה חותם הלקוח היא המחייבת. בכל מקרה, על פי המסמך, תוכנית סלקום על השנייה היא ללא דמי מנוי וללא תקופת התחייבות.



ד' אמר כי טענות החברה אינן נכונות ושבכוונתו לפנות לערכאות משפטיות. "מדובר בסכומים לא גדולים עבורי וזניחים עבור סלקום - אבל לא ניתן לקבל את התנערות החברה מהמצגים שנציגת השירות הציגה בפני בעת ההתקשרות, ובפרט לאחר שבמעמד ההתקשרות היא קיבלה אישור מיוחד למצגים הנ"ל ממנהל התחנה לאחר שהודעתי לה שאיני מוכן להמשיך עם ההתקשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully