וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל HOT הבא: עמית לוין; מחיר הפשרה בין בעלי המניות: משרתו של יו"ר הדירקטוריון - איזיה צ'ציק

אמיתי זיו

29.7.2008 / 12:58

אליעזר פישמן ויצחק תשובה הסכימו למינוי ונוני מוזס התנדנד - טרם יצירת הפשרה

בתפקידו האחרון כיהן לוין כמנכ"ל חברת הלוויין הרומנית BOOM. לפני כן היה לוין סמנכ"ל השיווק ב-HOT ומנהל חטיבת הלקוחות בחברה. את HOT עזב לוין, למרבה האירוניה, בעקבות כניסתו של קמיניץ לתפקיד המנכ"ל ושינויים אירגוניים שהוא הוביל. עוד לפני תפקידיו ב-HOT כיהן לוין בתפקיד מנכ"ל חברת הכבלים מת"ב, לפני המיזוג שלה עם חברות הכבלים האחרות ל-HOT.



מבין בעלי המניות בחברה, אליעזר פישמן ויצחק תשובה הסכימו למינוי של לוין. נוני מוזס התנדנד, אך כעת מסתמנת פשרה לפיה מוזס יקבל את זכות המינוי של תפקיד יו"ר הדירקטוריון, תפקיד שממלא כעת איזיה צ'צ'יק - שנחשב איש של פישמן. כמובן שבתסריט כזה צ'צ'יק יאלץ לוותר על המשרה. הסכם בין לוין לכבלים טרם נחתם ולא יצאה הודעה רשמית מהחברה, כך שתמיד יתכנו מהמורות של הרגע האחרון.



עד היום לא הגיעו בעלי המניות לשום הסכמה על המינוי, ומועמדים רבים נפסלו על הסף על ידי אחד מהם. בחודשים האחרונים רשימת שמות המעומדים שהייתה ארוכה רק הלכה והתקצרה מסיבה זאת בדיוק, ובמועצת המנהלים של החברה כבר נוצרה תחושת בהילות למצוא מחליף לקמיניץ וליצור ודאות - הן בקרב ההנהלה והן כלפי המשקיעים.



דוד קמיניץ הודיע על עזיבתו בתחילת יוני - שנתיים בלבד אחרי שהתיישב בכסא המנכ"ל. קמיניץ הבטיח בעת העזיבה להמשיך במשרה לעוד חצי שנה ולאפשר העברת מקל מסודרת למחליפו.







בפני המנכ"ל הנכנס יעמוד האתגר לשפר את הרווחיות הנמוכה של החברה כאשר ברקע האפשרות לכניסת בעל מניות נוסף, נוחי דנקנר, שרכש 15% ממניות החברה. עסקה זו נדונה כעת אצל הממונה להגבלים עסקיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully