וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: מיק ג'אגר הפך לקשיש באופן רשמי וזכאי לפנסיה ממשלתית בבריטניה

סוכנויות הידיעות

29.7.2008 / 13:16

סולן הרולינג סטונז, שחגג את יום הולדתו ה-65 בשבת, זכאי לקצבה שבועית ולכרטיסיית אוטובוס של אזרח קשיש



סולן הרולינג סטונז, מיק ג'אגר, שחגג את יום הולדתו ה-65 בשבת, הפך באופן רשמי לפנסיונר וזכאי כעת לפנסיה ממשלתית בסך 91 ליש"ט (180 דולר) בשבוע. ג'אגר, יליד 1943, שווה לפי הערכות בעיתונות הבריטית כ-230 מיליון ליש"ט (כ-450 מיליון דולר). החל משבת, זכאי ג'אגר לקצבה שבועית, לכרטיסיית אוטובוס של אזרח קשיש, ולהנחות נוספות השמורות לבני 65 ומעלה. לאיטום גג בחינם ייאלץ ג'אג'ר להמתין חמש שנים, לעומת זאת, מאחר שהטבה זאת מוענקת בבריטניה רק לאזרחים בני יותר מ-70.

עם זאת, קשה להאמין שג'אגר יזדקק לפנסיה הממשלתית הצנועה או ישקול פרישה בעתיד הקרוב. מסע ההופעות האחרון של הרולינג סטונס היה המצליח ביותר ב-46 שנותיה של הלהקה, וגרף 558.2 מיליון דולר בין 2005 ל-2007. ג'אגר עצמו, בנוסף לתפקידו בלהקה, שימש כמפיק בסרט התיעודי של מרטין סקורסזה על הרולינג סטונז, Shine a light, ועומד מאחורי הפקתם של שני סרטים נוספים באמצעות חברת ההפקות שבבעלותו.



בראיון שהעניק ב-1963, נשאל ג'אגר כמה שנים הוא יוכל להמשיך לנהל קריירת רוק פעילה. "האם אתה יכול לדמיין את עצמך עושה את מה שאתה עושה היום גם כשתהיה בן 60?", שאל המראיין. ג'אגר עצמו השיב במילים "כן, בהחלט".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully