וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוי למנותחת על ניתוח אף קוסמטי שנכשל - 140 אלף שקל

נורית רוט

29.7.2008 / 17:43

בתביעה שהגישה לבית משפט השלום בירושלים טענה התובעת כי הניתוחים בוצעו בצורה בלתי מקצועית



המנתח ד"ר פיליבה יעקב שהתרשל בביצוע ניתוח אף, יפצה את המנותחת בסכום של 140 אלף שקל, כך קבע שלשום בית משפט השלום בירושלים.



המנותחת, אתי חדד, עברה בין יוני 96' לינואר 98' שלושה ניתוחי אף, שבוצעו על ידי פיליבה. מפסק הדין עולה כי לאחר הניתוח הראשון, שנועד למטרה קוסמטית, התברר כי במרכז אפה של חדד נוצרה בליטה כעורה ונחיריה נותרו כשהיו, ולכן הציע הרופא לבצע ניתוח מתקן. אלא שגם אחרי הניתוח השני האף נותר מכוער והיא החלה לסבול מקשיי נשימה ומנזלת. לפיכך הציע הרופא לבצע ניתוח נוסף, הפעם על ידי רופא אחר, על חשבונו. הרופא האחר אליו פנתה חדד לא הסכים לקחת סיכון ולבצע את הניתוח הנוסף ולכן לבסוף ביצע אותו יעקב.







בתביעה שהגישה לבית משפט השלום בירושלים טענה חדד, באמצעות עו"ד יונתן דיוויס, כי הניתוחים בוצעו בצורה בלתי מקצועית וגרמו לה נזקים. להוכחת תביעתה צירפה חדד חוות דעת של מומחה אשר העיד כי הניתוחים לא הביאו לתוצאה אסתטית משביעה רצון אלא להיפך, מצב האף היה גרוע יותר ממה שהיה לפני הניתוח הראשון.



השופטת עירית כהן קיבלה את התביעה וקבעה כי הרופא, שאליו הועבר לפי הדין הנטל להוכיח כי לא התרשל, לא הצליח להוכיח כי לא התרשל.



לפיכך פסקה השופטת לחדד 100 אלף שקל בגין כאב וסבל שנגרמו לה, ובנוסף 40 אלף שקל בגין הפסד השתכרות. בנוסף חוייב הרופא לשלם לחדד שכר טרחת עו"ד בסך 28 אלף שקל.



(א 7681/04)


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully