וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד 150 יחידות דיור יבנו בשכונת קריית שלום בתל אביב

רנית נחום-הלוי

29.7.2008 / 20:01

כמו כן, שכונת מגורים חדשה תוקם בפתח תקווה



הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז תל-אביב, בראשות גילה אורון, אישרה להפקדה תוכנית פיתוח באזור קריית שלום בתל אביב. במסגרת התוכנית מוצע תכנון משופר של האזור, בהתאמתו לסביבה תוך הקמת מתחם מגורים חדש.



התוכנית מציעה תוספת של כ-150 יחידות דיור לתוכניות המאושרות ובינוי בגובה של 6 קומות עד 19 קומות על דרך לבון. בסופו של דבר תכלול תוכנית זו 66,400 מ"ר למגורים, 1,816 מ"ר למוסדות ציבור, 27 דונם לשטח ציבורי פתוח, שטח של 14 דונם לספורט ופארק בשטח של 53 דונם.



התוכנית ממוקמת בין דרך קיבוץ גלויות בצפון, שכונת קריית שלום במזרח, ובית הספר לטבע והכנסייה הרוסית במערב. התוכנית שומרת על הציר הירוק שהוא ציר רוחב משכונות המזרח ועד הים ומקשרת לפארק איילון. כמו כן ממוקמים על הציר מגרשי ספורט, כגון מרכז גורן גולדשטיין לנופש וספורט וזאת כמענה לצורכי תושבי האזור. בתחום התוכנית, אתר ארכיאולוגי מוכרז ואזורי חורש המיועדים לשימור.



מעיריית תל אביב נמסר, כי תוכנית בנייה זו תתחבר לבסוף לשכונת קריית שלום. את התוכנית יזמה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל-אביב-יפו, אשר הציעה בנייה של כ-650 יחידות דיור במקום. סך הכל, נמסר מהעירייה, כ-2,870 יחידות דיור קיימות בשכונה.



שכונת מגורים חדשה תוקם בפתח תקווה



הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז הפקידה תוכנית לבניית שכונת מגורים חדשה בעיר פתח תקווה. התכנית מאפשרת הקמת 60 בתים צמודי קרקע בצפיפות של 4.4 יחידות דיור לדונם נטו בשטח של כ-33 דונם סך הכל. השכונה החדשה נמצאת בתחום שכונת שעריה שבדרום העיר פתח תקווה, בין הרחובות הנביאים וקיש ומצפון לדרך מכבית.



הוועדה המחוזית ציינה בהחלטתה כי למרות שהצפיפות בתוכנית נמוכה מצפיפות המינימום הנדרשת על פי תוכנית המתאר הארצית, נאותה הוועדה לאשר את התוכנית במטרה למשוך אוכלוסיה חזקה אשר תחזק את שכונת שעריה ואזור זה בעיר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully