וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סבן בוחן השקעות בחברות סטארט אפ ישראליות בתחום המדיה הדיגיטלית; ישקיע כ-500 אלף דולר בחברה

נמרוד הלפרן

29.7.2008 / 21:46

נציג סבן קפיטל ביקר בחודש שעבר בישראל; נציגי 15 חברות ישראליות יגיעו לארה"ב בסתיו

קופר, אשר לפני הצטרפותו לסבן קפיטל ניהל שורה של מיזמי מדיה חדשה וסלולר וכן שותף בקרן ההון סיכון VantagePoint, אמר כי זרוע השקעות המדיה הדיגיטלית טרם ביצעה השקעות כלשהן, אולם ציין כי ביקר בחודש שעבר בישראל כדי לבחון השקעות בחברות בשלבים מוקדמים בהיקף של 500-100 אלף דולר. "כמו כן, אנחנו בוחנים עסקות בהיקף של 10-20 מיליון דולר", הוסיף קופר.



"בשלב ראשון אנחנו מתמקדים בהשקעות בחברות באזור סן פרנסיסקו וסן דייגו. אבל אנחנו מעוניינים לבצע רכישות גם מחוץ לארה"ב. סבן קפיטל כבר מושקעות בשוקי אירופה ובבריטניה, וגם יש לנו קשרים חזקים בישראל", אמר קופר. "למעשה, בסתיו הקרוב נארח בלוס אנג'לס נציגים של 15 חברות ישראליות, וכמה מהשותפים האסטרטגיים שלנו יגיעו כדי להכיר את החברות האלה", הוסיף.



כאשר נשאל קופר בראיון האם סבן צריך לאשר באופן אישי כל עסקה בתחום המדיה הדיגיטלית, אמר קופר כי מדובר בהחלטה קבוצתית של ועדת השקעות בת שלושה חברים, בהן הוא וסבן.



בתשובה לשאלה האם צפויה בקרוב עסקה, ענה קופר: "היינו קרובים לעסקה בחודש שעבר, אבל לא סגרנו אותה. אין לי כוונה להסביר מדוע באופן פומבי, אבל בשלב זה אנחנו מתעניינים בכחמש חברות, ואם נוכל לסגור עסקה כל כמה חודשים, זה יהיה קצב טוב למדי מבחינתנו".



סבן, איש העסקים הישראלי לשעבר שהונו מוערך ביותר מ-3 מיליארד דולר, מחזיק בחלק מגרעין השליטה בבזק. קבוצת משקיעים בראשות סבן רכשה בשנת 2006 את יוניוויז'ן - רשת הטלוויזיה הגדולה ביותר בארה"ב בשפה הספרדית - תמורת 12.3 מיליארד דולר. סבן הביא לעולם המערבי את ה"פאואר ריינג'רס", ועשה הון מפיתוח ומכירת ערוץ "פוקס פמילי" ביחד עם ניוז קורפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully