וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורבס": מספר המיליארדריות עד גיל 40 בעולם זינק פי שלושה תוך שנה; הצעירה ביותר בת 24

סוכנויות הידיעות

29.7.2008 / 22:53

הינד אל חרירי, בתו של ראש ממשלת לבנון לשעבר, היא המיליארדרית הצעירה בעולם

המיליארדרית הצעירה ביותר ברשימה היא הינד אל חרירי (בת 24), בתו של ראש ממשלת לבנון לשעבר, רפיק אל חרירי. למעט מארק צוקרברג - מייסד הרשת החברתית פייסבוק - הינד אל חרירי היא האדם הצעיר בעולם שברשותו יותר ממיליארד דולר. באחרונה רווחו שמועות כי אל חרירי, שעודנה רווקה, התארסה, ציין "פורבס".



במקום השני - בבחינת גיל - ברשימת המיליארדריות עד גיל 40 נמצאת יאנג הויאן, בתו בת ה-26 של איל הנדל"ן הסיני יאונג קווק קאונג, שהונה הוערך בשנה שעברה ב-16 מיליארד דולר. אביה של יאנג - אשר עבד כאיכר ופועל בניין לפני שהתעשר - העביר ב-2005 את אחזקותיו בחברה שהקים, קאנטרי גארדן הולדינגס, לבתו. הבת היא בוגרת אוניברסיטת אוהיו, נשואה לפקיד ממשל בכיר עימו נפגשה בפגישה עיוורת.



עוד ברשימת המיליארדריות עד גיל 40, נמצאות בנותיו של איל המדיה התורכי אידין דוגן, שלושתן בשנות ה-30 של חייהן, ופעילות במגזר העסקי ומעורבות בעסקי אביהן. וכן סרה סאבאנקי (בת 35), אף היא מתורכיה, המשמשת כדירקטורית בקונצרן המשפחתי סאבאנקי הולדינג.



המיליארדרית הצעירה ביותר שצברה את הונה בכוחות עצמה היא צ'ו לאם ייאו (בת 38) מהונג קונג, אשר הקימה לפני כעשור את חברת הבשמים והטעמים הואבאו אינטרנשיונל הולדינגס, שבראשה היא עומדת.



בקרב המיליארדריות בשנות ה-40 לחייהן בולטות מחברת סדרת ספרי הארי פוטר, הסופרת הבריטית ג'יי.קי רולינג (בת 42), וכן ילנה בטורינה הרוסית, אשתו של ראש עיריית מוסקבה, ג'ין (בת 46) ופני (בת 49) פריצקר, בנות משפחת פריצקר משיקגו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully