וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדירקטור שאמור לקבל בונוס על הגיוס השתתף באישור הגיוס

אתי אפללו

30.7.2008 / 9:15

החברה נאלצה לאשרר מחדש הקצאת מניות בהתערבות רשות ני"ע, מכיוון שבאישורה השתתפו דירקטורים בעלי עניין



>> חברת מדיקל קומפריישן סיסטמס נאלצה לאשר מחדש עסקה להקצאת מניות לבעל השליטה בה, לאחר התערבות רשות ניירות ערך. על פי הודעה שהוציאה החברה, שני דירקטורים שהם בעלי עניין אישי בהקצאה השתתפו באישורה בדירקטוריון.



בתחילת יולי פירסמה החברה הודעה על עסקה עם בעל שליטה, שלפיה אביב פרלל (Aviv Parallel Fund), שהיא שותפות מוגבלת ישראלית, ואביב ונצ'רס (Aviv Ventures) ישקיעו בחברה 200 אלף דולר תמורת הקצאת 2.17% מהון המניות המונפק (1.53% בדילול מלא).

אביב פרלל ואביב ונצ'רס הן בעלות השליטה בחברה, ומחזיקות ב-11.26% מהון המניות המונפק והנפרע שלה (10.39% בדילול מלא). לאביב ונצ'רס ואביב פרלל יש הסכמי הצבעה למינוי דירקטורים במדיקל קומפרשיין עם מחזיקים נוספים במניות החברה - בהם עדי דגן וניסן תעשיות רפואיות.



בדיווח על העסקה ציינה מדיקל קומפריישן כי שלושה מהדירקטורים של החברה הם בעלי עניין: הראשון, חזי ניסן, הוא בעל עניין אישי בעסקה בהיותו בעל השליטה, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל ניסן, שהיא צד להסכם בעלי המניות. השני, עדי דגן, הוא בעל עניין אישי בעסקה גם מכיוון שהוא צד להסכם בעלי המניות וגם משום תנאי העסקתו בחברה שלפיהם הוא זכאי למענק בגין גיוסי הון בחברה. עדי דגן מכהן גם כמנכ"ל במדיקל קומפריישן. השלישי, ד"ר אמיר גוטמן, הוא מנכ"ל אביב ונצ'רס ואביב קפיטל.



על אף שהשלושה הם בעלי עניין אישי בהחלטה, ניסן ודגן השתתפו בהחלטת הדירקטוריון על אישור ההקצאה, ורק גוטמן נמנע מלהשתתף בדיון. בעקבות התערבות של רשות ניירות ערך נדרשה החברה לאשרר שוב בדירקטוריון את העסקה כשהפעם שלושת הדירקטורים שלהם עניין אישי בעסקה לא השתתפו בדיון. העסקה תובא לאישור האסיפה הכללית של החברה ב-7 באוגוסט.



מדיקל קומפריישן עוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות לא פולשניים ולא תרופתיים לשיפור תהליכי זרימת הדם. זאת באמצעות מכשור פניאומטי, שמפעיל לחץ על הגפיים באמצעות דחיסת אוויר. הטכנולוגיה שפותחה על ידי החברה מאפשרת להקטין את הסיכון הנגרם כתוצאה מקרישת דם באירועים טראומטיים וכירורגיים, מחלות וסקולאריות ומחלות לב. בנוסף, שוקדת החברה על המשך ביצוע מחקר ופיתוח של מוצרים נוספים לטיפול בשברים, כיבים ומחלות לב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully