וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל שוקי הון: המשקיעים מאמינים שהצמיחה בחברת פרטנר תימשך

TheMarker

30.7.2008 / 12:58

בבית ההשקעות מעריכים כי צפוי גידול במספר המנויים של אורנג' על אף השוק הרווי

צפוי גידול במספר המנויים, על אף השוק הרווי, וגידול בשורת ההכנסות כתוצאה ממעבר לקוחות הדור השני למכשירי הדור השלישי, תוך גידול נגזר בהכנסות משירותי תוכן.



פרטנר, המפרסמת מחר את תוצאות פעילותה ברבעון השני של 2008, הינה אחת החברות החביבות על המשקיעים בבורסה התל אביבית ותופסת מקום של כבוד במרבית תיקי ההשקעות של משקיעים מוסדיים ופרטיים. אהדת המשקיעים לחברה נובעת מביטחונם ביכולתה להמשיך להציג צמיחה גם בתקופה של צפי להאטה בכלכלה הישראלית, תוך שיפור בפרמטרים התפעוליים.



הסערה התקשורתית של הימים האחרונים לגבי נזקי הקרינה הסלולרית אינה צפויה, על פי ההערכות המקובלות, לפגוע בחברות הסלולריות. נראה שהדבר לא יעסיק את הציבור הרחב - הן לקוחות החברות, והן המשקיעים במניות, ולא יביא לשינוי בהרגלי הצריכה הסלולארית ולא במדיניות ההשקעה של פעילי שוק ההון. וכי איזו אלטרנטיבה לזמינות תקשורתית קיימת כיום.



חברות הסלולר דיווחו בשבוע האחרון - למן פרוץ הידיעות הראשונות בדבר אזהרות משרד הבריאות האמריקני על נזקי הקרינה, ועד להצטרפותו של משרד הבריאות הישראלי ליוזמת ההרתעה - כי לא נרשמה האטה במכירת מכשירים, בהצטרפות לתכניות, או ירידה במספר דקות שיחה.



ההערכות המקובלות כיום בקרב המשקיעים הן שהחברה - מובילת שוק הסלולר בישראל ובעלת הנהלה שכבר הוכיחה יכולתה לייצר ערך למשקיעים גם בתקופות מאתגרות - תצליח להגדיל את מספר המנויים ואת שורת ההכנסות ממנוי, גם בשוק שנתפס כרווי.



אנו מעריכים שגם בתקופה של ציפיות להאטה כלכלית תצליח פרטנר להגדיל בשנה הקרובה את שורת ההכנסות והרווחיות, כתוצאה ממעבר מרבית יתרת לקוחות הדור שני לדור השלישי, ומגידול נגזר בהכנסות משירותי תוכן, תוך צמצום עלות סבסוד המכשירים וציוד התקשורת ללקוחות בעקבות ייסוף השקל.



ענף שירותי התקשורת הסלולרית נחשב בעיני המשקיעים דפנסיבי ומעודד הסטת כספי המשקיעים לעבר מניות חברות הענף בזמנים של סערות פיננסיות. המחיר הנוכחי של מניית פרטנר (כמו גם של מתחרתה סלקום) משקף דיסקאונט (הנחה) בשיעור של כ-18% עד 24% ביחס לשווי הכלכלי של המניה.
דיסקאונט זה צפוי להצטמצם אם הדו"חות הכספיים שיתפרסמו מחר יצביעו על שיפור בסעיפי ההכנסות, שולי הרווחיות וה-EBITDA, מעל לציפיות המשקיעים."


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully