וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולטייר חזרה לרווחיות: רשמה גידול של 46% בהכנסות ל-17.1 מיליון דולר ורווח נקי של 800 אלף דולר

שמואל שוסטר

30.7.2008 / 16:22

החברה צופה הכנסות של 18-17 מיליון דולר ברבעון השני ורווח נקי של 4-2 סנט למניה

בשורה התחתונה, סיכמה החברה את הרבעון עם רווח נקי של 800 אלף דולר או 4 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי בהיקף של מיליון דולר או 7 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.



ביחס לרבעון השלישי של 2008, צופה וולטייר הכנסות של 18-17 מיליון דולר, כך שההכנסות ל-9 החודשים הראשונים של השנה צפויים להסתכם ב-50.1-51.7 מיליון דולר - גידול של 43% לעומת הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2007. כמו כן, צופה החברה רווח נקי של 4-2 סנט למניה.



במהלך הרבעון רשמה יצרנית המתגים הקטנה מהרצליה הישג תדמיתי לאחר שהודיעה כי תתקין מתגים מתוצרתה במחשב העל של ענקית הרכב אאודי, המשמש לבדיקת תקני בטיחות במכוניות מתוצרתה. המחשב, שהינו המהיר ביותר בתעשיית הרכב, נבנה על ידי היולט פקארד ומדורג במקום ה-81 ברשימת 500 מחשבי העל המהירים בעולם. בשיחה עם וולטייר בעקבות העסקה, מסרה החברה כי מערכת היחסים עם אאודי נמשכת זה זמן רב וכי מדובר בלקוח יוקרתי וחשוב עבור החברה.



וולטייר מייצרת מערכות חומרה ותוכנה לתקשורת בין מחשבים (גריד), על בסיס טכנולוגיית אינפיניבנד (סטנדרט ארכיטקטורת מיחשוב להאצת תעבורת נתונים בין רכיבי מחשב).



החברה נוסדה לפני עשור על ידי ארז דיאמנט ואמיר פרשר. בתחילת דרכה, פעלה החברה בתחום של כרטיסי אבטחת מידע למחשבים, אולם התקשתה להתרומם גם לאחר שני סבבי גיוס ועמדה על סף סגירה. בתחילת שנות ה-2000 הובא לחברה רוני קנת, שמונה לתפקיד יו"ר ומנכ"ל החברה, וביצע את השינוי העסקי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully