וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רביבו: אין לי קשר לניסיון החיסול בחוף בת ים ודיווחתי כל כך מיוזמתי למשטרה

TheMarker

30.7.2008 / 23:03

לדבריו אין אמת בשמועות על "הגלייתו" מהארץ בעקבות פסיקת בורר של העולם התחתון



כדורגלן העבר ואיש העסקים חיים רביבו הכחיש היום כי אולץ לצאת לגלות בארה"ב בעקבות פסיקה של בורר מטעם ארגוני פשע מקומיים. לדבריו, כל השמועות שנפוצו לגביו בחודשים האחרונים אינן נכונות. "היו שמועות שהייתי בגמילה באוסטרליה, שהייתי עם אשה של עבריין, שהסתבכתי בהימורים ועוד אלף ואחת שמועות. לפני שלושה שבועות בכלל ירו בי, על פי השמועות", אמר רביבו.



בראיון לחדשות ערוץ 2 הבהיר רביבו עוד כי אין לו קשר לניסיון החיסול בחוף בת ים השבוע שבעקבותיו נורתה למוות אשה חפה מפשע. "אין לי שום קשר לעניין ההתנקשות בחוף בת ים והמשטרה יודעת על כך ומבחינתי זה הכי חשוב. פניתי מיוזמתי למשטרה והבהרתי שאין לי קשר לכל העניין הזה".



לפני כשלושה שבועות דווח כי רביבו הסתבך על רקע אישי עם סוחר בעל רקע פלילי ובבוררות ביניהם "נדון" להגליה מישראל. הבורר, שעליו החליטו רביבו והסוחר, היה שלום דומרני, עבריין תושב אשקלון שהמשטרה מגדירה אותו ראש ארגון פשיעה. לפי המקורות, דומרני קבע תחילה שרביבו ישלם לסוחר קנס גדול. אבל בכירים בארגון הפשע של משפחת אברג'יל, שבעבר פעלו להרחקת עבריינים מרביבו, לא קיבלו את הכרעת הבורר.



דומרני, אמרו המקורות, כעס על כך והחמיר את העונש: הוא הגדיל את סכום הקנס וקבע שעל רביבו לצאת לגלות. בשלב הבא הודיע רביבו על עזיבתו לארצות הברית, לדבריו בעצת רב ובלי קשר לאיומים עליו. היחידה הארצית לפשיעה כלכלית של המשטרה בדקה את הקשר בין האיומים על רביבו לבין ארגון הפשיעה של דומרני, אך לא מצאה בינתיים ראיות לכך.



דומרני, בן 33, מוגדר בשנים האחרונות כ"כוח עולה" שמאיים על מעמדם של בכירים ממנו בעולם התחתון. לדברי בכיר במשטרה, "המתיחות בין דומרני לאברג'יל מוכרת לנו במישור המודיעיני".



בתגובה שהעביר רביבו בעקבות הידיעות על "הגלייתו" הוא הכחיש שזו הסיבה לעזיבתו, אולם אישר שלאחרונה היה נתון לאיומים. איציק אברג'יל, שלהערכת המשטרה עומד בראש ארגון הפשע של משפחתו, מסר באמצעות עורך דינו, שרון נהרי, ש"לא ידוע לנו במה מדובר". שלום דומרני אמר תחילה ש"אני לא יודע על מה אתה מדבר", אבל מאוחר יותר מסרו עורכי דינו, אבי חימי וירום הלוי, שהוא "קורא לו (לרביבו), כמו לכל יהודי, להישאר בארצו מולדתו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully