וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון: גזית גלוב רכשה 11 דונם ב-33 מיליון שקל - תקים קניון על הקרקע

רז סמולסקי

31.7.2008 / 7:54

גזית השלימה רצף של 80 דונם בראשון לציון; הקרקע נמצאת בין שני מתחמי הפאואר סנטר שבבעלותה

בקניון שיוקם על שטח זה, ייבנו כ-20 אלף מ"ר, שבהם כ-14 אלף מ"ר של שטחי חנויות להשכרה. הקניון החדש יהיה ממוקד אופנה ובתי קפה, וייעדרו ממנו חנויות העוגן המוכרות בקניונים אחרים, כמו רשתות מזון ופארם, כדי לא ליצור תחרות עם שני הפאוור סנטרים הקיימים של גזית גלוב שממוקמים בצד הקניון עתידי.



גזית גלוב מתכוונת להקים קניון סגור, שישלים רצף של ארבעה נכסים נוספים שמחזיקה החברה על ציר משה דיין בראשון לציון: במזרח נמצאת חנות של פקטורי 54, אחריה פאוור סנטר G1, שבסמוך לו יבנה הקניון החדש. אחרי הקניון נמצא פאוור סנטר נוסף בשם G2, ומערבית לו סוגר את השורה מתחם הסינמה סיטי.



לגזית גלוב יש קרקעות בהיקף של 80 דונם למסחר על ציר משה דיין. בסך הכל לחברה שטחים להשכרה בהיקף של 100 אלף מ"ר, כשמחצית מהם מושכרים: 25 אלף מ"ר נמצאים בבנייה ו-20 אלף מ"ר נמצאים בשיפוץ.



G1 הוא מרכז פעיל בן שתי קומות המושכר כולו ל-20 בתי עסק ששוכרים חנויות בשטחים גדולים. מדובר ברשתות מזון, ריהוט לבית ולגן, מוצרי חשמל ועשה זאת בעצמך. מרכז G2 דומה בתמהיל וגודל החנויות. גם הוא מרכז בן שלוש קומות, כשרק השתיים הראשונות נבנו: הקומה התחתונה מושכרת במלואה ואילו השנייה נמצאת בשלבי שיפוץ אחרונים. הקומה השלישית עדיין לא הוקמה, אך היא מיועדת להיבנות עבור חדר כושר בשטח של 4,000 מ"ר. בתום הבנייה, יהיה במרכז פוטנציאל חנויות להשכרה בהיקף של 26 אלף מ"ר.



המתחם שסוגר את השורה הוא סינמה סיטי בפינת רחוב אברהם בר, שבו קומה מסחרית בשטח 6,000 מ"ר שתאכלס מסעדות ובתי קפה וקומת בתי קולנוע עם 23 אולמות, בשטח של כ-12 אלף מ"ר, ו-2,000 מקומות חנייה.



דמי השכירות בפאוור סנטרים נעים בין 60 שקל למ"ר לשוכרים של שטחים גדולים, ועד 180 שקל למ"ר לחנויות קטנות. במתחמים סגורים: קניון האופנה והסינמה סיטי, מחירי השכירות נעים סביב 180-300 שקל למ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully