וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מיליארדריות יש בעולם?

מורן הרפז

31.7.2008 / 8:40

עדיין מעט מאוד, אם כי יותר מאי פעם. הבעיה היא שהסיכוי שנפגוש אחת מהן נותר קטן, מכיוון שהן מתגוררות בסין, רוסיה, לבנון וטורקיה

יש כיום בשוק יותר רווקות עשירות מאשר אי פעם. מספר המיליארדריות בעולם עד גיל 40 זינק פי שלושה בתוך שנה מ-2 ל-7, בשעה שמספר המיליארדריות עד גיל 50 גדל מ-17 ל-20 בלבד - כך עולה מדירוג המגזין "פורבס".

המיליארדרית הצעירה ברשימה היא הינד אלחרירי (בת 24), בתו של ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק אלחרירי. למעט מארק צוקרברג - מייסד פייסבוק - אלחרירי היא האדם הצעיר בעולם שברשותו יותר ממיליארד דולר. באחרונה רווחו שמועות כי אלחרירי הרווקה התארסה.

במקום השני ברשימת המיליארדריות הצעירות נמצאת יאנג הויאן, בתו בת ה-26 של איל הנדל"ן הסיני יאונג קווק קאונג, שהונה הוערך בשנה שעברה ב-16 מיליארד דולר. אביה של יאנג - שעבד כאיכר ופועל בניין לפני שהתעשר - העביר ב-2005 את אחזקותיו בחברה שהקים, קאנטרי גארדן הולדינגס, לבתו. הבת היא בוגרת אוניברסיטת אוהיו, נשואה לפקיד ממשל בכיר עמו נפגשה בפגישה עיוורת.

עוד ברשימת המיליארדריות עד גיל 40 נמצאות בנותיו של איל המדיה הטורקי אידין דוגן, שלושתן בשנות ה-30 לחייהן, פעילות במגזר העסקי ומעורבות בעסקי אביהן. וכן סרה סאבאנקי (בת 35), אף היא מטורקיה, המשמשת כדירקטורית בקונצרן המשפחתי סאבאנקי הולדינגס.

המיליארדרית הצעירה ביותר שצברה את הונה בכוחות עצמה היא צ'ו לאם ייאו (בת 38) מהונג קונג, שהקימה לפני כעשור את חברת הבשמים והטעמים הואבאו אינטרנשיונל הולדינגס, שבראשה היא עומדת.

בקרב המיליארדריות בשנות ה-40 לחייהן בולטות מחברת סדרת ספרי הארי פוטר, הסופרת הבריטית ג'יי.קיי רולינג (בת 42), ילנה בטורינה הרוסית, אשתו השנויה במחלוקת של ראש העיר מוסקווה וג'ין (בת 46) ופני (בת 49) פריצקר, בנות משפחת פריצקר משיקאגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully