וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרוס: ממליצים "קנייה" למניית נס טכנולוגיות; מחיר יעד 14 דולר

TheMarker

31.7.2008 / 11:23

בבית ההשקעות קובעים מחיר יעד למניית החברה הגבוה ב-23% ממחיר השוק


בבית ההשקעות אוסקר גרוס, ממשיכים את המלצת "הקניה" למניית נס. כמו כן, כיום עומדת מניית החברה על 11.4 . אוסקר גרוס מעלים את מחיר היעד לאור ביצועי הרבעון מ-12 ל-14 דולר למניה.



כלכלני אוסקר גרוס צופים עתיד ורוד לנס טכנולוגיות. הרבעון השני מייצג הצלחה הן ברווח, הן בהנהלה איתנה ומובילה והן בהתפרסות גיאוגרפית גלובאלית. בדבר ההתנתקות מ-SAP - חברת SAP העולמית תפצה את נס טכנולוגיות ב-19 מיליון מתוכם 13 מיליון יורו ברבעון השלישי שיועברו כתזרים מזומנים. על כן, בבית ההשקעות צופים עלייה של 0.18-0.23 דולר רווח למניה ברבעון השלישי של השנה.



באוסקר גרוס מאמינים כי הניתוק מ-SAP עשוי להניב פירות לנס כאשר התפתחו הזדמנויות עסקיות רבות וההתנתקות מ- SAP תהווה שעת כושר לרכישות חדשות ולהתעצמות כלכלית של נס.




ברבעון השני דווחה נס על רווח של 170.6 מיליון דולר, בעוד בבית ההשקעות חזו 160 מיליון דולר. התוצאות הן גם מעבר לצפי קונצנזוס השוק שעמד על 158.3 מיליון דולר. העלייה ברווח נעוצה רבות גם בהתחזקותו של השקל שהניב תשואות גבוהות בדולרים. מצד שני עליות שכר העובד עלו ועל כן לא הגיעה נס לרווח מקסימלי. פירושו של דבר כי הפוטנציאל לצמיחה ברבעון השלישי ולאחר מכן הוא אדיר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully