וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קצב נשארת בלי עזרה בבית

מורן הרפז

31.7.2008 / 11:46

ועדת הכספים החליטה אתמול להקפיא הגדלת תקציב שנועדה לממן העסקת עוזרת בביתם בקרית מלאכי

משה וגילה קצב ייאלצו להסתדר בלי עוזרת בית לאחר שוועדת הכספים החליטה אתמול להקפיא הגדלת תקציב שנועדה לממן העסקת עוזרת בביתם בקרית מלאכי. ח"כ חיים אורון (מרצ) ביקש לעכב את ההצבעה בעניין עד שיוגשו לוועדה העלויות ויציגו בפניה הסברים מפורטים.

נוחי מאמץ לוחם

משרדי אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר נותרו אתמול שוממים: אבי פישר, משנה ליו"ר אי.די.בי, צביקה לבנת, מנכ"ל כלל תעשיות, ובכירים נוספים הצפינו לרמת הגולן כדי לאמץ את עוצבת עקבות הברזל של השיריון, כחלק מפרויקט אמץ לוחם של האגודה למען החייל. הבכירים, שכולם שירתו בעוצבה, ירדו לשטח ובהשראת האווירה הצבאית העלו חוויות מורשת קרב עם אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל. כך למשל אבי פישר ניסה בזמנו להתקבל לקורס קצינים תחת פיקודו של עוזי לבצור, סמנכ"ל בכיר בכלל תעשיות. לבצור סיפר שהיו לו התלבטויות כי פישר נראה לו צעיר אך לאחר שמוסא פלד אמר לו ש"הוא קורץ מחומר של אלופים", החליט לקבלו.

"אל על לא היתה החלום שלי"

"אני שלם עם החלטתי. אני מרגיש שמיציתי, ואני מחפש אתגרים חדשים. אני פונה לפעילות חברתית אך לא אזנח את העסקים. יש פרויקט גדול שאני לא יכול לדבר עליו עדיין; אמשיך להיות קשור בפעילותי החדשה לעולם התעופה, אך לא לחברת תעופה", מגלה יו"ר אל על, פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ', שבעוד חודש בדיוק ישלים את מכירת מניותיו בחברה ויעזוב את תפקידו. "חברת אל על לא היתה חלום. שינוי תעשיית התעופה בישראל, זה היה החלום. ואותו במידה רבה מאוד, הגשמתי", הוסיף בורוביץ'.

אסי כהן שם גז

בימים אלה מצלמים את העונה השנייה של "מסודרים", ובהפקה החליטו שהמכונית שתסיע את כוכבי הסדרה בעונה החדשה תהיה R8 - מכונית הסופר-ספורט של AUDI המשווקת בישראל ב-1.4 מיליון שקל. ההפקה פנתה להנהלת AUDI בישראל, שהרימה את הכפפה, ולאחר סבב שיחות קצר עם AUDI העולמית, אירגנה משלוח מיוחד של המכונית כבר לשבוע הצילומים הקרוב. למגינת לבם של משתתפי הסדרה, האדם היחיד על הסט שיהיה מורשה לנהוג במכונית הוא אסי כהן שייאלץ לעבור הדרכה אישית של מומחי החברה בטרם ילחץ על דוושת הגז שיכולה להטיס אותו למהירות של 100 קמ"ש ב-4.6 שניות.

  • עוד באותו נושא:
  • קצב
  • דנקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully