וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות חג הפסח סייעו לוורדינון לעבור לרווח

יובל מעוז

31.7.2008 / 13:45

ורדינון טקסטיל, הנמצאת בבעלות רבוע כחול הציגה רווח של מיליון שקל ברבעון השני לעומת הפסד ברבעון המקביל. ההכנסות צמחו ב-50%

ורדינון טקסטיל שבבעלות הרבוע הכחול הציגה ברבעון השני של השנה רווח של מיליון שקל, לעומת הפסד של 1.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה ברבעון צמחו ב-50% לעומת הרבעון המקביל, והסתכמו ב-21.4 מיליון שקל. הגידול נובע בעיקר בזכות מכירות מוצרי החברה בחג הפסח שחל ברבעון השני השנה, לעומת פסח 2007 שחל ברבעון הראשון. גם גידול במספר החנויות של החברה גרם לגידול בהכנסות בהשוואה בין הרבעונים.

הרווח הגולמי של החברה הסתכם ב-12.5 מיליון שקל לעומת 7.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה מייחסת את הגידול בשיעור הרווח הגולמי לעליית מחירי הצרכן למוצרים ב-2008, מהנחות גדולות שניתנו בתקופה המקבילה אשתקד במטרה להפחית את רמות המלאי. הוצאות המימון של החברה קטנו להפסד של 171 אלף שקל ברבעון השני לעומת 321 אלף שקל ברבעון המקביל. אחד הגורמים לירידה בהוצאות המימון היה קיטון בהיקפי האשראי.

הרווח הנקי הסתכם במיליון שקל ברבעון השני של השנה, לעומת הפסד ברבעון המקביל. הגידול ברווח נובע מגידול בהכנסות בשל עיתוי החג כאמור, וקיטון בהוצאות הנהלה. ורדינון טקסטיל נמצאת בשליטת קבוצת בי קמעונות, שבבעלות רבוע כחול (0.05% , 4010.0) של דודי ויסמן. קבוצת בי רכשה באפריל 2007 ממשפחת ורדינון את החברה. החברה מנוהלת כיום על ידי גיל שפייזמן. ורדינון טקסטיל עוסקת במוצרי טקסטיל ביניהם כלי מיטה, מגבות, חלוקי רחצה, שמיכות, המעוצבים על ידי החברה. בנוסף, מייבאת החברה מוצרים, בעיקר מתורכיה, סין והודו. החברה פועלת הן בתחום הקמעוני והן בתחום הסיטוני.

  • עוד באותו נושא:
  • ורדינון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully