וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוסקר גרוס מרוצים מדו"חות נס

ניר צליק

31.7.2008 / 12:57

מעלים את מחיר היעד ל-14 דולר מ-12 דולר. אופנהיימר: נס מהווה השקעה דיפנסיבית. מעניקים למניה המלצת "תשואת יתר"

בבית ההשקעות אוסקר גרוס מעלים את מחיר היעד למניית נס מ-12 דולר ל-14 דולר בעקבות הדו"חות הרבעוניים של החברה. בנוסף, חוזרים האנליסטים זיו טל וג'ונתן קרייזמן על המלצת "קנייה" למניה, וכותבים כי הפרידה מ-SAP אינה משמעותית, היות והקשר בין שתי החברות יציב לשנה וחצי הקרובות לפחות.

חברת נס טכנולוגיות, המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות מידע, סיכמה רבעון מוצלח עם הכנסות שעמדו על 170.6 מיליון דולר - עלייה של 36% ביחס להכנסות של 125.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. ביחס לרבעון הקודם, בו עמדו ההכנסות על 159.7 מיליון דולר, צמחו ההכנסות ב-6.8%.

הרווח הנקי של נס הסתכם ב-8.1 מיליון דולר, עלייה של 94% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אז עמד הרווח הקי על 4.2 מיליון דולר. מול הרבעון הקודם, בו עמד הרווח הנקי על 6.9 מיליון דולר, עלה הרווח הנקי ב-17.4%.

באוסקר גרוס כותבים כי הם "מעודדים מייצור המזומנים של נס, וכן מהתחזית השנתית של החברה". עוד כותבים באוסקר גרוס כי "החברה נהנתה מביצועים טובים בעיקר באירופה ובישראל, בה באופן מסורתי הרבעון השני הוא חלש יותר, אך העונתיות לא השתקפה בדו"חות הרבעון הנוכחיים".

בין הסיכונים האפשריים לחברה מונים באוסקר גרוס את החשש כי ירידה בהוצאות הממשלה על טכנולוגיות IT עשויה לפגוע בהכנסות החברה. כמו כן, הם מציינים את העלייה במשכורות בהודו וישראל, שעשויה להעביר על תוצאות החברה.

לעומתם, בבית ההשקעות אופנהיימר לא משנים את מחיר היעד למניה ומותירים אותו על 16 דולר עם המלצת "תשואת יתר". האנליסטים סרגיי ויסנצ'וק, שאול אייל, מניש חמרג'ני ואביבית מנה קליל כותבים כי נס טכנולוגיה ממשיכה להפגין מומנטום חיובי על אף ההאטה במשק העולמי והתחזקות השקל.

עוד כותבים באופנהיימר כי "נס מהווה השקעה דיפנסיבית בתחום הטכנולוגיה, הודות למגמת צמיחה ארוכת טווח בפעילות מיקור חוץ בעולם. זאת, לצד נראות עסקית גבוהה ותמחור אטרקטיבי".

בין הסיכונים האפשריים לחברה, כותבים באופנהיימר כי "נס עשויה לא להגיע למחיר היעד אם היא תיכשל בהשגת מהנדסים מוסמכים בהודו", או לחילופין, "החברה תיכשל בהטמעת החברות אותן רכשה לאחרונה". לבסוף, כותבים באופנהיימר כי הידרדרות ביחסים עם SAP עשויה להעיב על החברה, וכי החשיפה של נס למטבעות זרים והריכוז הגיאוגרפי בישראל עשוים לפגוע בחברה גם הם.

  • עוד באותו נושא:
  • נס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully