וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכנולוגיות רוכשת את לוגוס הצ'כית ב-68 מיליון דולר

ניר צליק

31.7.2008 / 14:00

זו הרכישה השמינית של נס באירופה. נשיא נס: "רכישתה של Logos מחזקת את מעמדנו, שכבר כיום הוא משמעותי, במרכז ומזרח אירופה"

נס טכנולוגיות, המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע, רוכשת את לוגוס הצ'כית ב-68 מיליון דולר - הרכישה הגדולה בתולדותיה. זו הרכישה השמינית של נס באירופה - מחצית מהסכום ישולם בקלוזינג והמחצית השנייה תתפרס על פני שלוש שנים והוא מותנה בביצועי החברה.

נס טכנולוגיות חתמה על הסכם לרכישת חברת Logos a.s, חברה צ'כית בבעלות פרטית המספקת שירותים וייעוץ בתחום טכנולוגיית המידע. הכנסותיה של Logos בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במארס 2008 הסתכמו ב-29.7 מיליון יורו. Logos מעסיקה כ-570 עובדים. לנס טכנולוגיות זו העסקה השמינית באירופה, והגדולה בתולדותיה. מחצית מסכום העסקה ישולם במזומן במועד הקלוזינג והחצי השני של הסכום ישולם במשך שלוש שנים ויהיה מותנה בביצועים.

Logos מספקת שירותים ופתרונות בתחום טכנולוגיית המידע, ובכלל זה ייעוץ, פיתוח תוכנה על פי צרכי לקוח, בדיקות ובקרת איכות, ניתוח מערכות מידע, מיקור חוץ וכוח אדם מקצועי לתחום ה-IT. לחברה נוכחות בולטת במגזרי הפיננסים והטלקום הצ'כיים. עם השלמת העיסקה, תמוזג Logos לנס צ'כיה. בין לקוחותיה של Logos נמנים סקודה, DHL, T-Mobile, ולקוחות נוספים מתחום הבנקאות.

"רכישתה של Logos מחזקת את מעמדנו, שכבר כיום הוא משמעותי, במרכז ומזרח אירופה, אחד האזורים בעלי קצב הגידול המהיר ביותר והרווחיים ביותר עבורנו", אמר שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות. "יחד עם הגידול האורגני החזק מאד שלנו באזור, עסקה זו מקלה עלינו את ההעמקה בשוק אסטרטגי זה".

"אנו שמחים להצטרף לנס טכנולוגיות, ולהפוך לגורם עיקרי מוביל בשוק הצ'כי של שירותי טכנולוגיית המידע", אמר פאבל שטוביצ'ק, יו"ר מועצת המנהלים של Logos. "יחד עם נס, נמשיך בגישה העסקית המבוססת על הבנה עמוקה של צורכי הלקוחות. אנשי המקצוע המוכשרים שלנו בתחומי הייעוץ וטכנולוגיית המידע יצטרפו למומחי נס צ'כיה, תוך יצירת צוותים רב-תחומיים, שיספקו את השירותים הטובים ביותר המבוססים על נסיונן של שתי החברות בתחום העסקי והטכנולוגי".

השלמת הרכישה כפופה לתנאים מקובלים, וצפויה להתרחש בתחילת הרבעון הרביעי של 2008. בנוסף, הרכישה כפופה לאישור רשות ההגבלים העסקיים הצ'כית.

חברת נס טכנולוגיות סיכמה את הרבעון השני עם הכנסות שעמדו על 170.6 מיליון דולר - עלייה של 36% ביחס להכנסות של 125.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. ביחס לרבעון הקודם, בו עמדו ההכנסות על 159.7 מיליון דולר, צמחו ההכנסות ב-6.8%. חלק מרכזי מהכנסות החברה, כ-26% - 44.9 מיליון דולר, נבע מפעילות החברה באירופה, וחלק זה צפוי לגדול בעקבות הרכישה.

הרווח הנקי הסתכם ב-8.1 מיליון דולר, עלייה של 94% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אז עמד הרווח הקי על 4.2 מיליון דולר. מול הרבעון הקודם, בו עמד הרווח הנקי על 6.9 מיליון דולר, עלה הרווח הנקי ב-17.4%.

מתחילת השנה זינק מחיר המניה של נס טכנולוגיות בכ-32%, כאשר מחיר המניה אמש בתום המסחר עמד על 11.92 דולר. שווי השוק של נס עומד על 467 מיליון דולר

  • עוד באותו נושא:
  • נס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully