וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת חשבונות מראשל"צ מואשמת בגניבת שישה מיליון שקל ממעסיקיה והפקדתם בחשבונות ילדיה

הילה רז

31.7.2008 / 14:28

הילדים השתמשו בכסף לצרכיהם הפרטיים ובהם מימון משכנתא, רכישת ריהוט, תשלום חתונה ומימון עסק



מנהלת חשבונות תושבת ראשון לציון מואשמת כי בין השנים 2008-2004 גנבה שישה מיליון שקל ממעסיקיה השונים.



את הכסף, לפי כתב האישום, הפקידה בחשבונות הבנק של שלושת ילדיה המואשמים יחד עמה בקשירת קשר לביצוע פשע, זיוף, שימוש במסמך מזויף וקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות.



מכתב האישום שהוגש היום לבית משפט השלום בתל אביב עולה כי החל משנת 2004, נהגה מנהלת החשבונות, דבורה חיים, 50, לגנוב ממעסיקיה סכומי כסף שונים וצ'קים ריקים של החברות בהן עבדה ולקוחותיהם. חיים זייפה את הצ'קים וחתמה עליהם בחותמות החברה ולאחר מכן הפקידה את הכסף בחשבונות שלושת ילדיה. שמואל, 30, שחר, 26, ושירן, 20. בכסף, טוענת הפרקליטות, השתמשו שלושת הילדים לצרכיהם הפרטיים ובהם מימון משכנתא, רכישת ריהוט, תשלום חתונה ומימון עסק לממכר בשר שבבעלות שני ילדיה הגדולים.



על מנת להסוות את המעילה, נטען כי חיים השתמשה בשיטת רישום פיקטיווי של פקודות בהנהלת חשבונות החברות בהן עבדה, זאת כנגד חשבונות מע"מ תשומות, כנגד ספקים שונים והוצאות קניות פיקטיוויות.



לטענת הפרקליטות במסגרת עבודתה בחברת פולימוד, העוסקת ביבוא מותגי אופנה וספורט, גנבה חיים כ-5 מיליון שקל בעשרות רבות של הזדמנויות והפקידה את הכסף בחשבונותיהם של שלושת ילדיה. נטען כי הבן הבכור קיבל במרמה כמיליון שקל, הבן השני כ-1.5 והבת הצעירה כ-733 אלף שקל.



ב-2006 התגלתה מעילתה של חיים בחברה והיא ושני בניה חתמו על הסכם פיצויים עם החברה במסגרתו חתמו הבנים על שטר חוב לטובת החברה בסך חמישה מיליון שקל, ואחד הבנים מכר את דירתו לחברה, כחלק מהפיצוי בגין המעילה.



לטענת הפרקליטות ב-2007 המשיכה חיים במסכת הגניבות. הפעם מהחברות אמינות מוקד ארצי, מורן תעשיות אלקטרוניקה, ואמונות מוקד ארצי מערכות, בהן הועסקה כמנהלת חשבונות.
לפי כתב האישום מחברות אלו גנבה חיים כ-360 אלף שקל, באמצעות זיוף צ'קים ורשימתם לפקודת שלושת ילדיה. גם מעילתה זו נתגלתה על ידי מעסיקיה אשר חתמו עמה ועם שני בניה על הסכם פיצויים לטובת החברה.



גניבותיה של חיים, מציינת הפרקליטות, נמשכו גם לאורך 2008, אז נטען כי חיים גנבה ממעסיקיה דפוס אלישע וחברת ניב עמילות מכס כ-300 אלף שקל אותם הפקידה בחשבונות ילדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully