וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה תביעתו של יורי נחושתן נגד שינוי תנאי העסקתו של עופר נמרודי ב"מעריב"

הילה רז

31.7.2008 / 17:06

נחושתן ישלם לנמרודי ו"מעריב" 20 אלף שקל שכר טרחת עורכי דינם

בינואר השנה הגיש נחושתן בקשה לבית המשפט במסגרתה התבקש בית המשפט להצהיר כי עם כניסתו לתפקיד של רוני קליינפלד, מנכ"ל "מעריב", השתנו תנאי העסקתו של עופר נמרודי באופן שהמשך העסקתו כמנכ"ל מעריב אחזקות - טעון הליכי אישור בהתאם לחוק החברות.



נחושתן ביקש כי בית המשפט יורה למעריב אחזקות לקבוע את תנאי העסקה של נמרודי. נחושתן הדגיש כי אינו דן כלל באופן תפקודו של נמרודי כמנכ"ל או נושא משרה אחרת בקבוצת מעריב או בגובה השכר המגיע לו.



מהתביעה שהוגשה עלה כי עד ל-10 בספטמבר 2007 כיהן נמרודי כמנכ"ל מעריב אחזקות וכמנכ"ל מעריב הוצאת מודיעין (חברה בת המרכזת את רוב פעילות מעריב). בתאריך זה, מונה רוני קליינפלד לתפקיד מנכ"ל מעריב הוצאת מודיעין. נמרודי, כך נטען, הודיע כי לנוכח הפחתה משמעותית בהיקף עבודתו הוא מוותר באופן חד צדדי על 75% משכרו למשך שנה.



שינוי זה, נטען, לא נדון בגופים המוסמכים בארגון. לטענת נחושתן, בשאלה אמורים היו לדון ועדת ביקורת, הדירקטוריון והאספה הכללית של "מעריב" כדי להבטיח את תקינות הפעולה של החברה מול בעל השליטה.



נמרודי, שיוצג באמצעות עו"ד רם כספי, טען כי הועסק על ידי "מעריב" בהתאם להסכם העסקה אישי מיוחד שאושר על ידי הגורמים הרלוונטיים ב"מעריב". לפי הסכם העסקה, טען נמרודי, הוא מונה כיועץ ועוזר מיוחד ליו"ר דירקטוריון החברה ומילא משימות ותפקידים ב"מעריב" וחברות הבנות שלה, כפי שהוטלו עליו על ידי דירקטוריון החברה.



לגרסת "מעריב", נמרודי ויתר על תנאי שכרו מתוך מחויבות לקבוצה, והיא נועדה לטובת הקבוצה. נמרודי טען כי אין בהודעתו כדי לגרוע מהתחייבויותיו כלפי החברה ולכן וויתורו על חלק משכרו אינו מחייב את אישור מוסדות "מעריב".



השופט זפט קבע כי הפסקת כהונתו של נמרודי כמנכ"ל הוצאות מודיעין אינם בגדר שינוי תנאי העסקה החורגים מתנאי הסכם העסקה ולכן מוסדות "מעריב" לא נדרשו לדון בתנאי העסקתו. נקבע כי נחושתן ישלם לנמרודי ומעריב 20 אלף שקל שכר טרחת עורכי דינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully