וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסותיה של ריט גדלו ב-45% ברבעון השני ל-5.9 מיליון דולר - אך החברה הפסידה חצי מיליון דולר

ניר צליק

31.7.2008 / 18:21

ברבעון הקודם הכנסות החברה היו 4.1 מיליון דולר וההפסד הנקי - 1.8 מיליון דולר



, המתמחה בפיתוח פתרונות לניהול תשתית הכבלים ברשתות תקשורת, דיווחה על עלייה של 45 בהכנסותיה ברבעון השני, מ-4.1 מיליון דולר ל-5.9 מיליון דולר.



הרווח הגולמי של החברה עבר מהפסד של 1.9 מיליון דולר לרווח של 2.7 מיליון דולר. למרות השיפור בנתוני ריט, החברה לא הצליחה לעבור לרווחיות תפעולית וההפסד התפעולי הינו 520 אלף דולר בהשוואה להפסד תפעולי של 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.



בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד נקי של כחצי מיליון דולר או 3 סנטים למניה בהשוואה להפסד נקי של כ-1.8 מיליון דולר, או 12 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.



לפני כחודש וחצי נפרד סופית, יהודה זיסאפל, מהדמויות המזוהות ביותר עם תעשיית ההיי-טק הישראלית - מחברת ריט טכנולוגיות. זיסאפל, אשר היה ממקימי החברה, השלים את מכירת האחזקות בחברה יחד עם אחיו זוהר זיסאפל וד"ר מאיר הראל לחברת סטינס קומן הרוסית.



השלושה מכרו כ-34.9% מהחברה תמורת 4.4 מיליון דולר או 86 סנט למניה. החברה הרוכשת, סטינס קומאן, שימשה כמפיצה של מוצרי ריט ברוסיה ב-14 השנים האחרונות.



סרגי אניסימוב, נשיא ומייסד סטינס, מונה ליו"ר דירקטוריון החברה ויחליף את יהודה זיספאל. אבי קוברסקי מונה למנכ"ל החברה והחל בתפקידו ב-1 ביולי. קוברסקי החליף בתפקידו את דורון זינגר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully