וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורות נשנות של משרד התמ"ת בעסקים בפתח תקווה לא מצליחות להפחית את העבירות על חוקי צרכנות בעיר

בר חיון

3.8.2008 / 17:58

בביקורת שנערכה נמצא ש-10% מבעלי חנויות עוברים על חוקי הצרכנות



10% מבעלי חנויות בפתח תקווה, שנבדקו על ידי משרד התמ"ת, עוברים על חוקי צרכנות. מדובר בביקורת חוזרת שערכו מבקרי מחוז תל אביב, ונראה כי לא חל כל שיפור מאז הביקורת הקודמת שנערכה במרץ.



יעקב מלול, הממונה על מחוז תל אביב והמרכז במשרד התמ"ת, מסר כי לאור ליקויים שנמצאו במסגרת מבצע האכיפה שנערך, ערכו מבקרי המחוז בשבוע האחרון ביקורת חוזרת, שבמסגרתה נערכו כ-200 ביקורות ונרשמו 19 דו"חות, בעיקר בתחומי ההנעלה וההלבשה, וכן בחנויות למכירת תיקים, מכשירי כתיבה, "פיצוציה" וקונדיטורייה.



נראה כי ביקורות חוזרות ונשנות של משרד התמ"ת בעסקים בפתח תקווה אינן מצליחות להפחית את העבירות על חוקי צרכנות בעיר. בינואר השנה דווח כי נמצאו ליקויים רבים בעסקים בפתח תקווה. מתוך 28 מפעלי תעשייה ואתרי בנייה שנבדקו מבחינה בטיחותית, ב-21 מהם התגלו ליקויים, ובמקום אחד אף הוצא צו הפסקת עבודה.



בנוסף, במרכז פתח תקווה נערכו 373 ביקורות בעסקים, ונפתחו 9 תיקי חקירה נגד בעלי עסקים שהפרו חוקי הגנת הצרכן. רוב הפרות החוק שהתגלו בינואר, במרץ וגם כעת, בבדיקה החוזרת, היו אי הצגת מחירים או ליקויים בהצגתם. יעקב מלול אמר כי בכוונת מבקרי התמ"ת להמשיך ולבצע ביקורות ואכיפה ולא להרפות עד שכל העסקים בעיר ינהגו כחוק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully