וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחמון עוברת לרישפון

גיא ליברמן

4.8.2008 / 10:14

כמה עולה לשכור וילה ברשפון, וגם: מי ומי נוסעים לחגיגות האולימפיאדה בביג'ינג?

אם תעברו בזמן הקרוב במושב רשפון ותבחינו בזמרת ואשת הטלוויזיה סיגל שחמון, אין זה מקרה. שחמון חתמה לפני כמה שבועות על חוזה שכירות עם בעלי הבית החדשים שלה, שיעמידו לרשותה בית בגודל 150 מ"ר על קרקע בשטח חצי דונם. שחמון, מצדה, תעביר לחשבון הבנק שלהם בכל חודש 2,000 דולר. שחמון ביקשה שלא להגיב לידיעה.

אולימפיאדה - לא רק לספורטאים

אם אתם מחפשים בימים הקרובים את גליה מאור, איתן רף או יוסי ורדי, סביר שפיספסתם אותם, או שעוד רגע הם עולים לטיסה לבייג'ין לאולימפיאדה.

יפגינו נוכחות מהצד הממלכתי: נשיא המדינה שמעון פרס ייצא מחרתיים לאולימפיאדה כאורח ממשלת סין; שר התרבות והספורט ראלב מג'אדלה ייצא היום לבייג'ין וישהה שם במשך כל האולימפיאדה, על חשבון משלם המסים. במשלחת עם מג'אדלה יהיו גם המתעמלת האמנותית ויקה פורטונוב והשחיינית דעאא מסרווה, שאף שלא ישתתפו באולימפיאדה, ביקורן בן השישה ימים באולימפיאדה ימומן מכספי משלמי המסים. מתחום ההיי-טק יגיעו היזמים יוסי ורדי וטל בר נוח.

מתחום העסקים יגיעו, פרט לרף, גם מנכ"ל כלל תעשיות אבי פישר ומנכ"לית בנק לאומי גליה מאור, המטיילים בימים אלה עם משפחותיהם בסין ויגיעו לטקס הפתיחה של האולימפיאדה; נשיא איסתא-ספורט והספורטאי לשעבר יואב ברוק; יו"ר ומנכ"ל ניופאן צביקה גיור; ורני בנדר, מנהל מחלקת השיווק של סובארו.

מתחום הסלולר יבוא אילן גרינבאום, מנכ"ל יורוקום נוקיה. גם את מנכ"ל מירס אברשה בורשטיין אין מה לחפש ממחר - גם לא כדי לברך אותו על החוזה הענק שחתמה מירס עם צה"ל. בורשטיין, שייעדר בשבועיים הקרובים מהארץ, יוצא לחופשה פרטית בסין. מטרת הביקור - כבר ניחשתם, האולימפיאדה - ובורשטיין כבר הצטייד בכרטיסים לאירועי ספורט שונים. וכמובן, אלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי. התפקיד מחייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully