וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון סיטי טאואר בר"ג נמכר ב-150 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר ויובל מעוז

5.8.2008 / 12:13

יצחק תשובה ושעיה בוימלגרין מכרו את המלון לאיציק טולדנו, ישראלי לשעבר שחי בארה"ב. במלון 167 חדרים והוא מניב 4 מיליון דולר בשנה

אתמול התקיימה פגישה בין שעיה בוימלגרין וראשי אזורים שבשליטתו, לבין איש העסקים הישראלי לשעבר, איציק טולדנו, הפעיל בתחום הנדל"ן - בעיקר בפלורידה. במהלך הפגישה סוכם על מזכר הבנות למכירת מלון שרתון סיטי טאואר ברמת גן לטולדנו, תמורת כ-150 מיליון שקל, לא כולל מע"מ. המלון כולל כ-167 חדרים ומניב הכנסות שנתיות של כ-4 מיליון דולר. העסקה צפויה להיחתם בשבוע הבא.

בוימלגרין מחזיק ב-33% מהמלון באמצעות אזורים תיירות; יצחק תשובה מחזיק אף הוא ב-33%, באמצעות פרדייז; א.דורי, באמצעות דורי עבודות הנדסיות, מחזיק ב-16.66% - והאחים עופר מחזיקים אף הם ב-16.66%. המכירה סוכמה בהסכמת כל השותפים, בנוכחות כל הנציגים ובאי כוחם של השותפים. הטיוטה הסופית סוכמה בין עורכי הדין גבי הייק ממשרד זליגמן, מטעמו של איציק טולדנו. כרמית בר און ממשרד יהודה רווה ייצגה את בוימלגרין וכן את כל השותפים. נקבע מועד לחתימה ביום ב' הבא.

איציק טולדנו, הפעיל בארה"ב, הוא בעל חברת סקיי דיוולופמנט, שלה פורטפוליו נכסים של יותר מ-230 מיליון דולר והון עצמי של 74 מיליון דולר. טולדנו מחזיק גם ב-10% במרקיז בנק במיאמי.

טולדנו הוא ישראלי לשעבר, יליד נצרת עלית. הוא הגיע לארה"ב ללא הון עצמי והתחיל את דרכו כיועץ לבנק משכנתאות מקומי. תוך שנה הוא פרש מהבנק למשכנתאות עם הון עצמי, קנה נכס ראשון ועם הזמן החל להשקיע בווגאס, מיאמי ופלורידה. כיום הוא מחזיק פורטפוליו נכסים של כ-230 מיליון דולר. באחרונה אף נכנס לעסקה בשיתוף עם רענן כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully