וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי בקרנות הנאמנות: קרנות הביוטכנולוגיה בעשירייה הראשונה - אי.בי.אי ביוטכנולוגיה השיגה 21.4%

יובל מעוז

5.8.2008 / 9:42

חמש קרנות נדל"ן נמצאות ברשימת הקרנות הגרועות לחודש יולי



חודש יולי היטיב עם קרנות הביוטכנולוגיה - 6 מבין 10 הקרנות המובילות של החודש מתמחות בתחום, שנהנה ממגמה חיובית של מדד מניות הביוטכנולוגיה בארה"ב בחודש החולף (עלייה של 15.7%). כך עולה מנתוני בית ההשקעות מיטב.



האפיק המנייתי לא האיר פנים למשקיעים, כאשר בסיכום חודשי רשמו המדדים המובילים ירידות שערים, כשמדד ת"א 25 ירד ב-4.7% ומדד ת"א 100 איבד 4%. קרנות הנאמנות המתמחות במניות בישראל רשמו ירידה של 3.9% ומדד הקרנות הגמישות ירדו ב-2.5%.



מדד ת"א נדל"ן 15 אשר רשם ירידה חדה של 13.9%, הוביל גם את הקרנות המתמחות בתחום לתוצאות חלשות, ו-5 קרנות נאמנות מתוך 10 הקרנות הגרועות של החודש עוסקות בתחום.







המלחמה בענף הקרנות הכספיות שהחלה החודש, לאחר העלאת דמי הניהול במספר בתי השקעות, ולאחר מכן ביטול ההעלאה, לא בהכרח הובילה לתשואות טובות יותר למשקיעים. הקרנות הכספיות השקליות, השיגו תשואה חיובית נמוכה של 0.3%, ואילו הקרנות השקליות, השונות מהן בעיקר באורך המח"מ, עלו ב-0.5%.



הקרנות המתמחות באג"ח כללי ירדו ב-2.3%, והקרנות המתמחות באג"ח מדינה רשמו ירידה של 0.7%. זאת, בין היתר, על רקע המגמה השלילית באיגרות החוב הצמודות (קונצרניות וממשלתיות). מדד איגרות החוב הקונצרניות הצמודות למדד ירד ב-2.6%, ומדד התל בונד 20 ירד ב-2%.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully