וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלי כהן - תתחתן כבר!!"

מוטי בסוק

5.8.2008 / 8:59

שמואל הולנדר ואליעזר שטרן לא מוותרים לאלי כהן, הממונה על השכר הפרוש, ודוחקים בו להתחתן ■ גם ירום אריאב לא ויתר ופצח בשיר פרידה שחיבר לאלי כהן מול בכירי המשק ועובדי משרד האוצר: "אלי כהן לא נרתע, מאיומי שביתה, של שום ארגון מורים, קללות בעיראקית טובה,

בין המאחלים דרך צלחה היו שר האוצר רוני בר-און, מנכ"ל המשרד ירום אריאב, שחיבר שיר פרידה מיוחד לכהן (ראו משמאל) ויו"ר ההסתדרות עופר עיני, ידידו של כהן. הנעדר הבולט מהטקס היה החשב הכללי באוצר לשעבר ירון זליכה, בעבר חבר אישי קרוב של כהן. בעקבות הראיון שנתן כהן לגיליון TheMarkerWeek האחרון, ובו אמר כהן כי הוא מחפש שידוך, האיצו האלוף (מיל.)



אלעזר שטרן ונציב שירות המדינה שמואל הולנדר בכהן להתחתן בהקדם - אפילו לפני שימצא תפקיד חדש. אמו של כהן, שהיתה אורחת כבוד באירוע, הינהנה בראשה בהסכמה. עיני טען כי כהן הוא קפיטליסט מסוג חדש, כזה הדואג לעניים, ואילו בר-און סיפר כי בעקבות שיחה עם כהן דחה ב-99' את התמודדותו בליכוד על מקום בכנסת. באירוע הוצגה מצגת תצלומים, שליוותה את כהן בדרכו - כתינוק, כחייל, כעוזרו של יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו כראש ממשלה, ובהמשך בתפקידיו כמנכ"ל משרד התיירות וכממונה על השכר באוצר.



שיר פרידה מאלי כהן



ישנה מסורת באוצר / כלל ברזל מאוד קבוע



לממונה על השכר / צריכים בחור מה זה... רגוע!



אצו רצו לחפש / מי האדם הכי שליו



שלא צועק, לא מתעצבן,/ שלא לוקח כלום ללב.



בתום החיפושים הכריזו: /"מר שלווה" מראש עד בוהן



שלא תופש אף פעם קריזה / השם שלו הוא אלי כהן...



בחור שקט וקצת אפור / ויש אומרים טיפוס משמים



עומד בסבלנות בתור / ונימוסיו כה מרשימים!



שקול, נחבא אל הכלים, / בחור שתקן וסבלני



שלא יושב על גחלים / אדם בוגר ורציני.



המועמד כל כך מתאים / כמו כפפה ליד



עומד הוא בכל התנאים / כי לתפקיד נולד.



רק התיישב על הכסא / ואחזתו תזזית



כולם תפסו אז מחסה / ברחו מן החזית.



כיעד הראשון נבחר / הבנק על הגבעה



התיאבון שם לשכר / כלל לא ידע שובעה



וליריב משקל עדיף / זה נגידנו סטנלי



הוא למולו פנים מזעיף / נראה אם לא תיתן לי!



אך אלי כהן לא נבהל / סכין בין השיניים



לקול תשואות מהקהל / מתגוששים השניים.



הקרב הבא עקוב מדם / וגם עתיר עלות



כי למולו שואג לו רן / מורה להתעמלות...



אך אלי כהן לא נרתע / ממה שכאן אומרים



ולא מאיומי שביתה / של שום ארגון מורים



קללות בעיראקית טובה / מחליף הוא עם עופר עיני



שונאים, סיפור אהבה / זה טלנובלה יעני...



ממשיך קדימה וכובש / יעד אחר יעד



והסכמים הוא מקושש / ועד אחר ועד



הסכם ועוד הסכם שכר / שוזר הוא בשרשרת



חותם, כאילו אין מחר / תוצרת מפוארת



בלתי נלאה הוא אלי / ומתפרץ כגייזר



והוא הכי נראה לי / שפן של אנרג'ייזר!



הבחור תזזיתי, אנרגטי / אך מה לנו פה כי נלין



וזה כנראה גם גנטי / לכן כאן מומלץ רטלין.



אלי כהן הוא היפראקטיווי / השולף המהיר במערב



אך היה הוא מאוד אפקטיווי / ויהיה מצ'עמם אחריו.



הצלחת גם אותי / לא פעם לשגע



אז איך זה שאני / כבר מתחיל להתגעגע?!



ועוד משפט אחד לי / שצץ עלה סתם כך:



בהצלחה, יא אלי, / ילד שלי מוצלח!



ירום אריאב.



תשובה דואג לעתיד האקדמי



קרן דלק של קבוצת דלק בראשות יצחק תשובה, העוסקת בפעילויות חברתיות וקהילתיות, תעניק היום בערב לראשונה מלגות ללימודים אקדמיים ל-200 חיילים משוחררים יוצאי יחידות קרביות. גובה כל מלגה - 10,000 שקל לכל שנת לימודים במשך כשלוש או ארבע שנים, והן יוענקו בטקס שיתקיים במכללת נתניה, המאומצת על ידי קרן דלק, מידי שר הביטחון אהוד ברק ותשובה. תמורת המלגה יחויב כל לוחם לבצע פעילות התנדבותית למען הקהילה בתקופת לימודיו. נוסף ל-200 זוכי המלגות, החליטה קרן דלק לצרף בכל שנה 100 חיילים משוחררים לרשימת זוכי המלגות.

חוצה את הקווים



חברת אל על צריכה להיזהר לא רק ממעבר של נוסעים לחברות תעופה אחרות, אלא גם ממעבר של מנהלים. סבסטיאן ויינשטיין (35) חצה את הקווים וערק למתחרה, חברת בריטיש מידלנד (bmi) הבריטית, שבה הוא ישמש מנכ"ל. באל על מילא שורה של תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון שימש מנהל השיווק של היעדים ארוכי הטווח באמריקה, אפריקה והמזרח הרחוק. בתפקידו החדש יהיה ויינשטיין נציגה של החברה הבריטית בישראל ואחראי, בין השאר, למערך המכירות, השיווק והפיתוח העסקי של החברה. בריטיש מידלנד היא חברת התעופה השנייה בגודלה בבריטניה, והיא מיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, שבבעלותו של איש העסקים אפרים פורטיס.



משקיע בדוגמנות



לא יהיה זה מוגזם לומר שבאוקטובר 2006 השתנו חייו של אלירן כספי מהקצה אל הקצה. כספי, עד אז שחקן לא מוכר, החל לשמש אז כפרזנטור של בית ההשקעות אקסלנס, שהעלאה קמפיין פרסומי. כיום, כמעט שנתיים מאוחר יותר, הקמפיין של אקסלנס נחשב להצלחה גדולה בתחום הברוקראז', וכספי נמנה עם אושיות הסלבריטאים החדשות של הסיטי. באקסלנס מספרים שלא אחת אנשים עוצרים את כספי ברחוב ומבקשים ממנו להמליץ על השקעות מעניינות, אף שהוא כלל אינו מבין בהשקעות. אבל הפרסום הוא לא הדבר היחיד ששינה את חייו של כספי. בעוד שכפרזנטור לא מוכר בסוף 2006 הוא קיבל שכר נמוך יחסית לפרזנטורים, ל-TheMarker נודע כי באחרונה העלו את שכרו וכי מהשנה הוא יקבל על השתתפותו בקמפיינים של אקסלנס ובכל החברות הבנות שלו - תעודות הסל, קרנות הנאמנות, ניהול התיקים וקופות הגמל - שכר שנתי של 75 אלף דולר.



פישר טס לברזיל ליום אחד



נגיד בנק ישראל סטנלי פישר יצא שלשום לביקור של יום אחד בלבד בברזיל. מטרת הביקור - הכנס השנתי של הבנק המרכזי של ברזיל, שהוקדש למדיניות המוניטרית במשטר של יעד אינפלציה. פישר נשא אתמול את הנאום המרכזי בכנס, שבו ניתח סוגיות שעולות במדינות כמו ישראל, המשתמשות במדיניות מוניטרית של יעד אינפלציה מניסיונו בישראל ובמדינות אחרונות.


תורמים לבטיחות



לינדה בן שושן לא מסתפקת בפעילותה בשוק ההון כמנכ"לית קבוצת ההשקעות הדס ארזים, אלא בודקת את מומחיותה גם בתחום העיצוב. בן שושן מיתוספת לשורה של אנשי ציבור שנרתמו ביוזמת העמותות "אור ירוק" ו"בטרם" לעצב בהתנדבות קסדות אופניים לטובת המאבק בתאונות הדרכים. הפגינו את יכולות הציור שלהם: חיים טופול, יאיר גרבוז, נינט טייב, אנדי רם ויוני ארליך, אלון גל, ישראל אהרוני ומיכל נגרין. הקסדות הוצעו למכירה במסגרת קוקטייל חגיגי שנערך שלשום, בהשתתפות יו"ר עמותת "אור ירוק" אבי נאור ויו"ר דירקטוריון בנק דיסקונט שלמה זהר. ההכנסות נתרמו לפרויקט מיוחד ללימוד נהיגה ובטיחות בדרכים לנוער בסיכון. באו להעריך אמנות: ישי דוידי, זאב ביילסקי, דבורה חן ויהודה ילק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully