וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחת ההזדמנויות המעניינות במעו"ף"

נתן שבע

5.8.2008 / 12:17

כך כותב האנליסט צחי אברהם מכלל פיננסים על מניית אלביט מערכות. "המחיר הנמוך שבו נסחרת אלביט מערכות הוא הזדמנות"

"שילוב של עוצמת הצמיחה של אלביט מערכות (40% ברבעון) ומחירה של מניית החברה יוצר את אחת ההזדמנויות המעניינות במעו"ף", כותב האנליסט צחי אברהם מכלל פיננסים. "המחיר הנמוך שבו נסחרת אלביט מערכות הוא הזדמנות – תעלו את הרף, מכירות החברה יעלו ל-2.6 מיליארד דולר עוד השנה (צמיחה של 30% במכירות לעומת שנת 2007)", כותבים שם.

כלל פיננסים צופים לחברה הכנסות של 656 מיליון דולר ברבעון השני – צמיחה של 40% לעומת הרבעון המקביל. 34% מהצמיחה היא אורגנית בנטרול הרכישה של תדיראן קשר. ההערכה היא כי אלביט תסיים את השנה ברווח של 16.5 מיליון דולר. השורה התחתונה תושפע מפסק דין כנגד החברה הבת קולסמן שיקזז 10 מיליון דולר מהרווח הנקי אך גם מפרויקט מיוחד שיוביל לגידול של 11-8 מיליון דולר בשורה התחתונה.

אברהם צופה כי מה שיכול להשפיע על התוצאות הוא הדולר שנחלש אל מול השקל ב-5.1% ברבעון השני. השפעת הדולר פוגעת בשולי הרווח בשל בסיס הוצאות שקלי גבוה. אברהם מעריך כי צבר ההזמנות של החברה, שעומד על 4.92 מיליארד דולר בתום הרבעון הראשון, יגדל אך לא באופן מהותי כאשר באופן רשמי דיווחה החברה על צבר הזמנות של 227 מיליון דולר ובחוזים נוספים שהיקפם לא דווח.

בכלל פיננסים חוזרים על המלצת תשואת יתר למניה במחיר יעד של 68 דולר - 30% מעל מחירה של המניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully