וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי שכרה משרדים בשטח 5,000 מ"ר בהר החוצבים בירושלים

רז סמולסקי

5.8.2008 / 12:20

העסקה בוצעה לפי מחיר של 55 למ"ר של משרדים ברמת גמר ולתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה



חברת ההיי-טק מובילאיי, שכרה משרדים בהיקף של 5,000 מ"ר בפרויקט עתירי ידע שבבעלות הקבלן הירושלמי ויו"ר ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב, אבנר לוי. ל-TheMarker נודע כי העסקה בוצעה לפי מחיר של 55 למ"ר של משרדים ברמת גמר, ולתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה בחמש שנים נוספות. מחיר העסקה כולל השכרה של כ-100 חניות.



פרויקט עתירי ידע נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, והאכלוס שלו צפוי להתחיל בחודש ספטמבר השנה. הוא כולל 11 אלף מ"ר של שטחי משרד להשכרה, קומת קרקע מסחרית של 1,300 מ"ר ושלוש קומות חניון תת קרקעי. פרויקט עתירי ידע הוא פרויקט משרדים ומסחר, המיועד לחברות היי-טק וביו-טק ברחוב הרטום 11 בהר החוצבים. הפרויקט משווק על ידי אלעד פוקס, מנכ"ל משותף, חברת אינדקסלנד.



פוקס מציין כי הר החוצבים מוגדר כאזור פיתוח א', ולכן ליזמים הפועלים בו מקבלים מענקים מהמדען הראשי במשרד התמ"ת ומרכז ההשקעות, שמשקיע לרוב בחברות שפועלות באזורי פיתוח א'. היתרון הנוסף של הר החוצבים הוא נושא הנגישות, שהיא יותר טובה משאר אזורי התעסוקה של ירושלים.



הר חוצבים ממוקם בכניסה הצפונית של ירושלים. הוא החל להיבנות בשנות השבעים עם הכניסה של החברות אינטל וטבע. פוקס מציין כי בתחילת שנות האלפיים נעצרה הבנייה של פרויקטים חדשים בעקבות המיתון הכבד, ולפני שנה התחדשה הבנייה עם פרויקט עתירי ידע.



מחירי השכירות בחוזים חדשים נעים בין 45-60 שקל ברמת גמר - בהתאם לאיכות הבניין. פוקס מציין כי דמי השכירות בהר חוצבים עלו בשנה האחרונה בכ-15%-20%. "בבית בינת לדוגמה, השכרנו שטחים במחיר של 50 שקל למ"ר, והשנה השוכרים משלמים כ-60 שקל למ"ר".



פוקס מוסיף כי בשנה האחרונה התפחתה מגמה נוספת בהר חוצבים של ביקוש לשטחי משרדים קטנים עד 200 מ"ר. הוא אומר כי עסקים קטנים מעדיפים לצאת מירושלים גם בגלל עבודות התשתית של הרכבת הקלה וכן בשל הסיבה, שרבים מהם שכרו דירות מגורים לצורכי עבודה, אך עם עליות המחירים של אלה, בעלי הדירות העדיפו לממש אותן במחרים גבוהים מאשר להשכירן למשרדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully