וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון מציניים כי אלווריון מציגה רבעון עשירי ברציפות של רווחים גבוהים

TheMarker

5.8.2008 / 11:19

ממליצים 'תשואת יתר' עם מחיר יעד של 11.5 דולר

רווחיות ושערי החליפין – שיעור הרווח הגולמי הסתכם בכ-49.2%, 30 נקודות בסיס מעל תחזיתנו הודות לתמהיל מוצרים רווחי יותר והתייעלות. נזכיר כי המודל ארוך הטווח של החברה מתייחס לרווחיות גולמית של 45%.



למרות הדולר החלש, שיעור הרווח התפעולי טוב מהציפיות גם אם מדובר במספרים קטנים. הרווח התפעולי Non-GAAP הסתכם בכ-620 אלף דולר ועמד על 0.9% מהמכירות, 20 נקודות בסיס מעל התחזית של לידר. הרווח למניה Non-GAAP עמד על 3 סנט, טוב בסנט אחד מהתחזית ובהתאם לתחזית הקונצנזוס.



במבט לעתיד, ראשית, הנהלת החברה משדרת מסרים חיוביים ואגרסיוויים מאד לגבי השנה הקרובה כאשר היא לא מזהה עצירה בביקוש למוצרי WiMAX. החברה מצפה לזכות במספר חוזים גדולים עוד במהלך השנה הזו, בעיקר באירופה, אך גם באזורים אחרים כמו APAC וצפון אמריקה (גם בזכות ההסכם עם נורטל הקנדית).



רבעון שלישי – בבית השקעות לידר מצפים למכירות של כ-75 מיליון דולר- אמצע טווח הנחיות של החברה ורווח של 5 סנט למניה כאשר ההנחיה היא לרווח של 2 עד 6 סנט למניה. הנחיות ההנהלה מבוססות על שער דולר של 3.4 שקל לדולר. השיפור במרווחים כתוצאה מעליית ערך הדולר תקוזז על ידי הגנות שהחברה ביצעה.



שוב שמענו הנהלה מאד בטוחה בעצמה, אופטימית ואחראית. הנקודה המעיבה היחידה כעת היא שער החליפין, אולם ההערכה היא כי לאורך זמן החברה תתגבר על בעיה זו באמצעות העברת מרכזי פיתוח לחו"ל והתייעלות פנימית.



לגבי תחום ה- WiMAX בעולם, נראה לנו כי הוא זוכה לסנטימנט שלילי מדי ואולי שלא בצדק.
בלידר שוקי הון מותירים המלצה על החברה ב'תשואת יתר' עם מחיר יעד של 11.5 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully