וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנה ללא מנכ"ל: עופר פרי מונה יעמוד בראש המועצה להסדר ההימורים בספורט

שמרית סלע

5.8.2008 / 13:00

במהלך 8 החודשים האחרונים בחנה ועדת איתור מטעם המועצה 16 מועמדים לתפקיד המנכ"ל ומתוכם נבחר פרי



עופר פרי, 46, מונה היום לתפקיד מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט. במהלך 8 החודשים האחרונים בחנה ועדת איתור מטעם המועצה 16 מועמדים לתפקיד המנכ"ל, מתוכם נבחר פרי, ולאחר שאושר מינויו לאחרונה על ידי הוועדה למינוי בכירים בראשותה של עו"ד טנה שפניץ, אישרו בימים האחרונים את המנוי גם שר האוצר ושר המדע, התרבות וספורט, וכאמור נכנס המנוי לתוקף החל מהיום.



לפני כשנה הודיע המנכ"ל הקודם, שאול שניידר, על פרישתו, כאשר מאז - לא אויש מחדש תפקיד מנכ"ל המועצה. את תפקיד המנכ"ל מילא בינתיים יו"ר המועצה גדעון בריקמן, כאשר לפני חודשיים סיים גם הוא את הקדנציה, והמועצה נותרה ללא יו"ר וללא מנכ"ל. בעקבות כך לא הועברו כספים מהמועצה לספורט לספקים במהלך החודשיים האחרונים, משום שלא היה במועצה בעל תפקיד מורשה חתימה לצורך פעולות אלו. מהמועצה נמסר כי למינוי או לחילופין להארכת קדנציית תפקיד היו"ר יש צורך באישורים ממסדיים, ועל כן איוש התפקיד מתעכב, כאשר השאיפה היא לסיים את התהליך בחודש הקרוב. הכנסות המועצה ב-2007 עמדו על 1.5 מיליארד שקל, כאשר בחציון הראשון של השנה נרשם גידול נוסף בהכנסות בשיעור של 5%, והן הגיעו ל-936 מיליון שקל.



פרי הוא בעל תואר שני במינהל עסקים ושימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל חברת בזקכל. קודם לכן היה סמנכ"ל השיווק של רשות הדואר ומנהל המגזר העיסקי בבזק. עם כניסתו לתפקיד, הדגיש פרי, כי בכוונתו להצעיד את המועצה להישגים גדולים שיאפשרו העמדת תקציבים גדודלים עוד יותר לקידום הספורט הישראלי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully