וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לאחר קריסת המניה - בלופניקס עומדת בתחזית המתוקנת: רשמה הכנסות של 23 מיליון דולר

ניר צליק

5.8.2008 / 13:21

בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות היוון הסתכם הרווח הנקי ב-2.9 מיליון דולר



חודשיים לאחר שמניית נפלה בכ-40% תוך יום כתוצאה מהורדת תחזיות הרווח של האנליסטים של קרייג הלום ורות' קפיטל, וחודש אחרי שסיפקה בלופניקס תחזית הכנסות של 23-22.7 מיליון דולר לרבעון השני - מפרסמת בלופניקס את תוצאות הרבעון השני של החברה, ועומדת בתחזיות האנליסטים ובתחזית שסיפק מנכ"ל החברה, אריק קילמן, לפני חודש.



בלופניקס, המתמחה במודרניזציה של מערכות מחשוב, סיכמה את הרבעון השני של 2008 עם הכנסות של 23 מיליון דולר - עלייה של 20.1% מרווחים של 19.1 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון המקביל. עם זאת, לעומת הרבעון הקודם חוותה החברה ירידה קלה של 4.2% בהכנסות, שהסתכמו ברבעון הקודם ב-24 מיליון דולר.



ההפסד הנקי הסתכם ב-8.3 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל ורווח נקי של 1.2 מיליון דולר ברבעון הקודם. עם זאת, חלק נכבד מההפסד הנקי נבע ממחירת החזקות החברה במיינסופט, שהובילו למחיקת הון בסך 8.4 מיליון דולר.



ההפסד התפעולי של החברה עמד על 165 אלף דולר בהשוואה להפסד תפעולי של 518 אלף דולר ברבעון המקביל ורווח תפעולי של 1.2 מיליון דולר ברבעון הקודם. החברה ציינה כי השפעתו של שער הדולר הנמוך על ההפסד התפעולי עלתה לחברה כ-900 אלף דולר.



בניכוי הוצאות בגין הענקת אופציות והוצאות היוון, הסתכם הרווח הנקי ב-2.9 מיליון דולר או 14 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 2.9 מיליון דולר או 16 סנט למניה ברבעון המקביל ו-4.5 מיליון דולר או 21 סנט למניה ברבעון הקודם.



עם התוצאות הרבעוניות, סיפקה החברה תחזית גם להמשך השנה. אריק קילמן, מנכ"ל בלופניקס, אמר כי "אנו מאמינים כי צבר ההזמנות שלנו יאפשר לנו צמיחה בהכנסות של 20% כל שנה. בהתאם לזאת, אנו מצפים להכנסות של 97-92 מיליון דולר ל-2008". עוד הוסיף קילמן: "אנחנו חוזים שהרווחים שלנו למניה שלא על פי הכללים החשבונאיים יעמדו על 70-55 סנט למניה ב-2008".

בנוסף, הודיעה בלופניקס על מינויו של ירון צואלה לנשיא החברה. צואלה שימש כנשיא קומברס בין השנים 2007 ל-2008. קודם לכן, במשך 11 שנים, מילא צואלה מגוון תפקידים בקומברס, ביניהם תפקיד של נשיא מחלקת Messaging וחבר בצוות הניהול הבכיר בקומברס.



בלופניקס היא חברת תוכנה, המתמחה בפיתוח פתרונות למודרניזציה של מערכות מידע מסורתיות. החברה עוסקת בחידוש של מערכות המחשוב הארגוניות. בעזרת כלי תוכנה אוטומטיים, היא לוקחת מסדי נתונים של ארגונים גדולים (בנקים למשל), שנכתבו בשפת קובול, ומסבה אותם למתווה של מסדי הנתונים החדשים מתוצרת אורקל. כל פרויקט הסבה אצל לקוח אורך בין שישה חודשים לשנתיים, כאשר ההכנסות מתקבלות לאורך התקופה, בהתאם לאבני דרך שנקבעו מראש.



מאז שבתי ההשקעות רות' וקרייג הלום הורידו את תחזית ההכנסות שלהם לחברה ב-19 ביוני, צנחה מניית החברה עד היום בכ-58% למחיר של 4.79 דולרים למניה. שווי השוק של החברה עומד על 99.6 מיליון דולר.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully