וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח.מר קיבלה חוזים נוספים להקמת תשתיות תקשורת סלולרית בהיקף של 4.5 מיליון דולר

נתן שבע

5.8.2008 / 16:09

ההזמנות עבור לקוח קיים של החברה במדינה במרכז אמריקה



חברת התשתיות שבשליטת חיים מר מודיעה על חוזים חדשים. החברה קיבלה הזמנות חדשות בהיקף של כ-4.5 מיליון דולר במרכז אמריקה. המפעיל הינו לקוח קיים של החברה. על פי הזמנות אלו, תספק החברה אתרי תקשורת סלולריים הכוללים הקמת האתר, אספקת מגדלים ואספקת ציוד נלווה. העבודות אמורות להתבצע עד סוף השנה. להערכת החברה, להזמנות הללו עשויות להתווסף הזמנות נוספות בהיקף של מספר מיליוני דולרים במהלך השנה הקרובה.



חוזים אלה מצטרפים לשרשרת חוזים עליה הודיעה החברה בשבוע שעבר. מר זכתה במכרז והזמנה לניהול מו"מ להקמת מערכת שליטה ובקרה בתחום ה-Homeland Security במדינה במרכז אמריקה. להערכת החברה יהיה חלקה של החברה בפרויקט בו היא תשתף פעולה עם חברה בינלאומית שפעילה במדינה כ-10-13 מיליון דולר. בחברה מעריכים כי תקופת הביצוע של הפרויקט תימשך כ-3 שנים כאשר 60% מהיקפו יבוצעו בשנה הראשונה שלאחר חתימת החוזה והיתר על פני שנתיים נוספות.



ההזמנות האחרונות וההתאוששות העסקית שעוברת מר השנה לאחר התקופה הקשה שחוותה בשנתיים האחורנות, עוזרות גם למניה. מניית מר הצליחה לייצר תשואה חיובית של 10% מתחילת השנה לעומת תשואה שלילית של 33% באותה תקופה למדד היתר 50%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully