וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפווייב קיבלה אישור לרישום פטנט בקוריאה ומניית החברה מזנקת ב-14% במחזור גבוה

טל לוי

5.8.2008 / 17:23

בלייפווייב ממתינים לאישור ארבעה פטנטים מארה"ב כדי לבחון אפשרות לטיפול באמצעות מכשיר חדש

כיום מתמקדת החברה במכשיר ה-BST המיועד לטיפול בפצעים כרוניים כמו פצעי לחץ ופצעים סוכרתיים באמצעות גירוי חשמלי ובימים אלה בוחנים בחברה אפשרות לבסס טיפולים באמצעות המכשיר.



מן הצד השני, בלייפווייב הגישו ארבעה פטנטים על מכשיר ה-BFE (המגביר את זרימת הדם) וההחלטה האסטרטגית של החברה היא להתחיל בקידום המוצר רק לאחר שיתקבלו האישורים הללו.



"הרשם הדרום הקוריאני נחשב בעולם הפטנטים כמחמיר ביותר כך שהאישור מצידו הוא הישג חשוב לחברה" אומר מנכ"ל לייפווייב, מישל אפרגן. 8 חודשים לאחר שנכנס לתפקיד, אפרגן מעוניין לשים דגש הן על הצד הקליני (כלומר הוכחת יעילות טיפולית) והן על העשרת תיק הקניין הרוחני של החברה באמצעות רישום פטנטים.



כמעט שנתיים לאחר שהונפקה, הציגה לייפווייב פעילות צנועה למדי ברבעון הראשון של 2008 - אם כי מדובר בשיפור ניכר לעומת התקופה הקודמת: הכנסותיה של החברה הסתכמו ב-872 אלף שקל בלבד לעומת חוסר בהכנסות כלל ברבעון המקביל והחברה הפסידה 3.23 מיליון שקל - יותר מפי 2 לעומת הרבעון המקביל. את 2007 כולה סיימה לייפווייב בהפסד של 10 מיליון שקל על הכנסות של 1.588 מיליון שקל בלבד. מתחילת השנה איבדה מניית לייפוויב 65% ושווי החברה עומד על 60 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully