וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף החדשה הוצגה רשמית: נקייה יותר, חסכונית יותר וספורטיווית יותר למראה

דניאל שמיל

5.8.2008 / 20:49

המחיר באירופה יתחיל ב-16,500 יורו; לישראל היא תגיע בדצמבר 2007



אחרי תמונות שדלפו לרשת האינטרנט, פולקסווגן מפרסמת הערב פרטים רבים יותר על הגולף החדשה, שתוצג בתערוכת פאריס באוקטובר. התמונות שפורסמו כאן מתבררות כמדויקות, והגולף אכן דומה מאוד לדגם הנוכחי, עם נגיעות ספורטיוויות בסגנון מכונית הקופה שירוקו ופנסי זנב בסגנון הטוארג.



מתחת לעיצוב החדש, הבשור העיקרית היא במנועים מתקדמים עם מגדש טורבו או שילוב של מגדש טורבו ומגדש על כמו גם הזרקת דלק ישירה (מנועי TSI). הספקי המנועים יתחיל ב-80 כ"ס, ולארץ יגיעו מנועים בהספקים שבין 102 ל-160 כ"ס. המנוע העיקרי לשוק הישראלי יהיה בנפח 1.4 ליטר ובהספק 122 כ"ס.







תיבת האוטומטית היחידה שתוצע תהיה ה-DSG המתוחכמת, בעלת שני המצמדים. פולקסווגן מבטיחים כי שילוב המנועים הקטנים והיעילים והתיבה המתוחכמת יאפשר ירידה בצריכת הדלק ובזיהום האוויר. הגרסה החזקה, עם מנוע 1.4 ליטר ו-160 כ"ס תצרוך 15.9 ק"מ לליטר, לפי נתוני היצרן.



הגולף תציע גם בקרת שיוט אקטיווית (הבולמת את המכונית במקרה הצורך), שליטה על קשיחות בולמי הזעזועים וחנייה אוטומטית. מפרט הבטיחות יכלול שבע כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות. לא ברור באילו מהגרסאות יוצעו כל המערכות המתוחכמות הללו.



עוד מפרסמת פולקסווגן כי הגולף איכותית ושקטה יותר מאי פעם, אולם לא ששים לספר כי עלות הייצור נמוכה מבעבר. המחיר באירופה יתחיל ב-16,500 יורו, ולישראל היא תגיע בדצמבר 2007.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully