וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמן פורצלן מדווחת על קפיצה ברווח בחציון הראשון של 2008: מ-0.6 מיליון שקל ל-11.2 מיליון שקל

רותם סלע

5.8.2008 / 21:24

ישראל מאיו מנכ"ל החברה מבטיח: נגדל מ-16 ל-30 חנויות עד לשנת 2010



חברת נעמן פורצלן מפרסמת את תוצאות הרבעון השני של השנה ומסכמת חצי שנה מוצלחת. החברה מדווחת כי רווחיה עלו מרווח זניח של 0.6 מיליון שקל בחציון המקביל לרווח של 11 מיליון שקל בחציון הנוכחי. הצליחה החברה להשיג עלייה של 5.7% במכירות ל-71.5 מיליון שקל.



נעמן פורצלן מייצרת, מייבאת ומשווקת לכלי בית, כלי מטבח ומתנות ומהווה את החברה הגדולה בישראל בתחום זה. לחברה רשת הכוללת כ-16 חנויות, מהן אחת שנפתחה בחציון אחרון. כעת מתעדת נעמן לדברי מנכ"ל החברה, ישראל מאיו, להמשיך ולגדול. "החברה מתכננת להמשיך ולפעול לפי תוכנית הפריסה של חנויות הרשת, כך שעד שנת 2010 תמנה הרשת כ-30 חנויות", מבטיח מאיו.



עוד מדווחת חברת כלי הבית על גידול של 12.7% ברווח הגולמי ל-36.6 מיליון שקל, גידול זה נוצר על רקע עלייה במכירות החברה שהושגה במקביל להורדה, קטנה אמנם שהצליחה החברה להשיג בעלות המכר שלה. תוצאה זו ניתן להסביר על ידי גידול מספר חנויות הרשת שהוביל לשולי רווח גבוהים יותר לכל מוצר נמכר ביחס לעלותו הבסיסית.



נעמן נשלטת על ידי חברת בי קמעונות המצויה בשליטת הרבוע הכחול. בתחילת השבוע הודיע חברת הרבוע הכחול כי היא תרכוש כ-25% נוספים ממניות הקבוצה ובכך תעלה את אחוזי האחזקה שלה בבי ל-85% וכמו כן תחזיק באופציה לרכישת 15% נוספים בקבוצת הקמעונות הכוללת בין השאר גם את הרשתות ששת וורדינון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully