וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת NDS לפני עסקה גדולה, צפויה לרשום עלייה משמעותית במניה

TheMarker

6.8.2008 / 12:31

בבית ההשקעות אוסקר גרוס ממליצים 'החזק' למניה וצופים עלייה ברווחי 2008 של 160 מיליון דולר


בית ההשקעות אוסקר גרוס סקר את מניית קבוצת NDS. החברה צפויה לעקוף את התחזיות לשנת 2008. עם זאת, האנליסטים מעדכנים את ההמלצה מ'קנייה' ל'החזק'. כמו כן, באוסקר גרוס לא קובעים מחיר יעד חדש בעוד שבעבר קבעו מחיר יעד של 60 דולר למניה. מחד גיסא, מדווחים באוסקר גרוס על סיכוי טוב של קבוצת NDS לעקוף את התחזיות ב-2008. מאידך גיסא, שנת 2009 עלולה להיות מאכזבת ועל כן לא עודכן מחיר היעד לעת עתה והתחזיות הורדו והם ממליצים על 'החזק' לעומת 'קנייה' בעבר.



החברה עומדת להירכש על ידי News Corporation. הדבר כבר אושר על ידי מועצת הדירקטוריון של קבוצת NDS. על פי ההסכם בין שתי החברות בעלי המניות של קבוצת NDS יקבלו 63 למניה. חברה נוספת שרוכשת את קבוצת NDS הינה Permira, גם היא מסכימה לתנאי מחיר המניות. על פי ההסכם המשולש, חברת Permira תחזיק 51% מן המניות בעודNews Corporation תחזיק 49% מקבוצת NDS.



כיום לחברת News Corporation, יש בעלות של 72% מקבוצת NDS. לאחר ביצוע עסקת העברה יהיו ברשותה 49% בלבד. אוסקר גרוס סבורים כי המניע הראשי לפעולה זו טמון בעובדה כי מכירת חלק מן המניות יגדיל את הרווח התפעולי לשנת 2008 ב-160 מיליון דולר.



חשוב לציין כי 75% מבעלי המניות של קבוצת NDS מצדדים בביצוע העסקה. באוסקר גרוס צופים שהעסקה תצא לפועל עד לסוף שנת 2008.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully