וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיאנס משיקה פלטפורמה טכנולוגית מבוססת מיקרוסופט; צופה הכנסות של 2-3 מיליון דולר בשנה הקרובה

ניר צליק

6.8.2008 / 13:14

לקוחות בטא ראשונים החלו בהטמעה של הפלטפורמה החדשה ביפן



חברת התוכנה , שבשליטת קבוצת פורמולה, משיקה פלטפורמה טכנולוגית מבוססת לפיתוח יישומי תוכנה עבור ארגונים עסקיים. הפלטפורמה החדשה מיועדת למגזר הפיננסים והביטוח ומבוססת על מערכת ההפעלה לשרתים של מיקרוסופט Windows Server 2008. לקוחות בטא ראשונים של הפלטפורמה החלו בהטמעה של הפלטפורמה החדשה ביפאן, ועל פי הערכות החברה, המוצר החדש צפוי להניב הכנסות של 2-3 מיליון דולר בשנה הראשונה להשקתו.



בחברה מציינים כי שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט נוצר עקב דרישה בשוק לפתרון ספיאנס שיהיה מותאם לסביבות הפיתוח וה-IT של מיקרוסופט, ולאחר סנכרון של מפת הדרכים הטכנולוגית של מוצרי ספיאנס ומיקרוסופט.



רוני על-דור, מנכ"ל ונשיא ספיאנס, אמר היום: "הפלטפורמה החדשה מהווה פריצת דרך בתחום פיתוח מונחה מודל ומגדילה את היתרון שיש לספיאנס במהירות ויעילות הפיתוח לארגונים בסביבות מגוונות ובייחוד ארגונים במגזר הפיננסים והביטוח בהם השוק תחרותי מאוד ורגולטיווי. השותפות עם מיקרוספט הינה נדבך נוסף באסטרטגיה של סאפיינס למוצר פתוח ואינטגרטיווי דרך העבודה עם UML והאינטגרציה עם סביבות מיקרוספט ודו טנט.



סאפיינס סיימה את הרבעון הראשון עם רווח תפעולי שעלה מ-150 אלף דולר ל-423 אלף, אך ההפסד הנקי שולש ל-1.2 מיליון דולר בעקבות ירידת הדולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully