וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס הגדילה ההכנסות ל-154.1 מיליון דולר

שמואל שוסטר

6.8.2008 / 14:03

צמחו ברבעון השני ב-22%, אך הרווח הנקי נשחק ב-87% והסתכם ב-1.5 מיליון דולר בלבד לעומת רווח של 11.2 מיליון דולר אשתקד

למרות הקשיים שמציבים השווקים והיחלשות הדולר הצליחה נייס להציג גידול של 22% בהכנסותיה לרבעון השני של 2008, שהסתכמו ב-154.1 מיליון דולר. זאת בהשוואה להכנסות של 126.2 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון השני של 2007. עם זאת, חרף הגידול החד שהציגה החברה בהכנסות רשמה נייס נפילה של כ-87% ברווח הנקי שהסתכם ב-1.5 מיליון דולר, או 2 סנט למניה בלבד, לעומת רווח של 11.2 מיליון דולר, או 21 סנט למניה שהציגה החברה ברבעון המקביל אשתקד.

בתחילת השבוע הודיעו ורינט (2.63% , 21.5) ונייס, המתחרות בשוק מערכות הצילום והאבטחה, כי הגיעו להסכם ליישוב ומחיקת כל תביעות הפטנטים בין שתי החברות. עם זאת, החברות סירבו לפרט את התנאים הכספיים והאחרים של ההסכם וכל מידע בנוגע לאפשרות לשיתוף פעולה עתידי.

לפני כשבוע הודיעה נייס על העסקה הבטחונית הגדולה בתולדותיה עד כה, במסגרתה תספק מערכות ביטחון לרשות לאכיפה ממשלתית באחת ממדינות באיזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) בעסקה שהיקפה כ-15 מיליון דולר.

האנליסט צחי אברהם מכלל פיננסים ברוקראג' חזר בשבוע שעבר על המלצתו "קנייה" למניית החברה במחיר יעד של 41 דולר למניה. להערכתו "החברה תעמוד בתחזית לרבעון השני ותחזור על התחזית לשנה כולה, אם כי שער הדולר התזזיתי יקשה על החברה להעלות את המספרים שניתנו. מול החשש מקיטון ההשקעות של הסקטור הפיננסי עומדת שורת ההצלחות של נייס בפרויקטים ביטחוניים שיראו גידול משמעותי בהמשך השנה".

  • עוד באותו נושא:
  • נייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully