וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המסים חקרה בעלת פעוטון וחשפה רשת מבריחי יהלומים במאות אלפי דולרים

הילה רז

6.8.2008 / 19:43

בין 15 החשודים בהברחה, בכירים בחברות היי-טק ואדם הנושא דרכון דיפלומטי של ממשלת ארה"ב

בעקבות מידע שהתקבל ברשות המסים, נפתחה חקירה נגד הגננת, שנחשדה כי אינה מדווחת על הכנסותיה, בסך 750 אלף שקל, מפעוטון אותו היא מנהלת שבו תשעה ילדים. זאת לאחר שמחלקת מודיעין שטח וחקירות מצאה כי לבעלת הפעוטון אין תיק ברשות המסים. לדברי מקורות ברשות המסים, בעלת הפעוטון הודתה בחשדות המיוחסים לה ושוחררה למעצר בית.



עוד נמצא כי בעלה, שעבד כנהג שכיר והשתכר כ-40 אלף שקל בשנה, נסע לחו"ל 245 פעמים במהלך שמונה שנים, לשהיות של יומיים בלבד.



בחיפושים שנערכו בפעוטון בסוף השבוע שעבר, נמצאו מסמכים הכוללים חישובים שונים וטבלאות בהן קודים לא מובנים. ביום החיפוש שהה הבעל בחו"ל, ועם שובו לישראל נעצר בנתב"ג והובא לחקירה. מרשות המסים נמסר כי הבעל הסביר את יציאותיו התכופות לחו"ל בכך שהוא מהמר כבר היוצא לעתים תכופות לבתי קזינו בחו"ל.



מפענוח המסמכים שנתפסו ומחקירת המעורבים התברר כי מדובר בקבוצה של 15 גברים ונשים, בעלי קשר משפחתי, שפעלו כבלדרים להעברת יהלומים, בעיקר לרוסיה ולבלגיה, וממדינות אלו לישראל. התברר כי מדובר ביותר מ-500 אירועים של הברחת יהלומים, בשווי של מאות אלפי דולרים.



בעבור כל נסיעה קיבל כל אחד מהבלדרים 600 דולר, והחזר הוצאות טיסה ושהות בחו"ל. היהלומים שהוברחו הוסלקו באיברים מוצנעים בגוף. ברשות המסים מציינים כי הנחקרים שוחררו תחת מגבלות. לטענת גורמים ברשות המסים, נמנעה הבאתם לבית המשפט כדי להימנע מחשיפת זהותם, ובכדי לאפשר את המשך החקירה ומעצרים נוספים בפרשה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully